Gå til innhold

Solgte døde babyfostre på glass:(((

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufattelig sinnsykt - kvinner er helt åpenbart psykisk syk.

Skrevet

FY FAEN!!!

Jeg blir helt syk, Noe så groteskt :o((

nå kom tårene...........

Skrevet

Uff og uff. Også så store, ingen grense ved uke 12 der nei.....

Skrevet

Jeg mente selvsagt at KVINNEN helt åpenbart er psykisk syk.

Skriveleif ;)

- Annie 14:14 -

Skrevet

helvete.måtte jeg lese og se bildene fra denne artikkelen?jeg VET jo at jeg reagerer så sterkt!

faans syke syke syke folk!hvor gamle er de fostrene tro?helvete,de ser jo utsom om de kunne ha overlevd om de hadde fått lov!

nå ble jeg kvalm og uvel og veldig lei meg.

noen folk fortjener faen meg ikke å leve...(og da snakker jeg ikke om ufødte uskyldige barn!)

Skrevet

Sykt ,men dette skjedde i Thailand ,hvor de har en helt annen kultur .

I Thailand er de ekstermt overtroiske,feks var det et stort kjøpesenter som ble stengt pga at det var en vakt som hadde sett et gjenferd inne på kjøpeseteret .Det var ikke en kjeft som turte å gå inn dit etterpå ,så de måtte stenge .

I avisene og på nyhetene er det ofte bilder av drapsofferet dekket med blod osv....

Skjer det en trafikkulykke så stikker alle av og de skadde blir liggende igjen uten hjelp og dør ,dette skjer fordi at om man prøver å redde en person og denne personen dør er det du som får skylda , selv om du kanskje bare var vitne til ulykken .

For oss er dette veldig sjokkerendes for sånne ting er helt unormalt for oss,men ikke i Thailand .

Skrevet

Groteskt å se på, men ingenting forundrer meg mer.. dette var jo abortererte fostre som ikke var ment til å overleve, ulovlige riktignok, men i mange land er grensen helt vannvittig.

Noen av de så like store ut som jenta mi, som var 30 cm og 600 gram.

Skrevet

Stakkars babyer!

De har til og med ører, de er ganske så godt utviklet, og ganske store.

Dette er helt tragisk!

Motbydelige mennesker, motbydelig kultur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...