Gå til innhold

noen som har hatt forhold til en som var en god venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller flørtet med?

Har en venn, en som er min og min eks. kompis. Hadde mye kontakt før, og besøkt hverandre (bor et stykke unna)

Han har barn og er ferdig med et forhold, og jeg har barn og ferdig med forhold. (jeg har to barn, hvor ene er med min eks og hans venn)

Nå er han blitt litt flørtete mot meg, og jeg blir litt paff. Er ikke slik jeg har kjent ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elle prøvd ha forhold, og det ikke funket...hvordan var det etterpå? Venner?

Skrevet

noen råd, tips, erfaringer?

Skrevet

ja men ikke venner lenger dessverre :( :( :(

Skrevet

Jeg hadde en utrolig god kompis, og vi snakka om alt. Vi var i hvert vårt forhold, og var alltid sammen på fester og møttes ofte utenom også.

Jeg hadde en traumatisk opplevelse i livet mitt for 3 år siden, og da kom han innom en kveld for å prate og gi meg en skulder å gråte på. Etter ei flaske vin, tårer og utblåsning fra min side så overnatta han. Han holdt rundt meg, strøk meg over panna til jeg sovna og var bare trygghet for meg, og om morningen etter så var stemningen plutselig litt rar.. Plutselig hadde vi sex, og det gikk opp for meg at jeg faktisk var utrolig betatt av denne bestevennen gjennom 6 år...

Nå bor vi sammen, har kjøpt oss hus og har ett kjempeforhold BORTSETT fra at vi vet for mye om hverandre... Når vi krangler eller diskuterer så slenger han gjerne ut "det er typisk deg, slik har du alltid vært, og det må være noe galt med deg siden ALLE typene dine har gjort slik eller behandlet deg på denne måten. Gale gale xxxx!!"

Så det er fordeler og ulemper med det;)

Skrevet

har ikke hatt så god kontakt de siste 7 årene... Og vi vet ikke ALT om hverandre

Skrevet

Ja, ble sammen med en venn som jeg har kjent siden barndommen.

Men så ble det slutt og jeg mistet ikke bare en kjæreste, men min aller beste venn også, så er ikke å anbefale.

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det han sier (flørtete), er så overrasket... men litt moro og :)

Skrevet

Ja, og det endte ikke godt:( Vi var kjempegode venner, dro på ferier, konserter, fester, feiret høytider sammen. Han flyttet, så det var en periode vi ikke så hverandre men da vi traff hverandre igjen skjedde det som ikke skulle ha skjedd (og som gjentok seg noen ganger). Han fikk seg dame et år etterpå og ville være ærlig med henne (og det fortalte han meg). Da ble det veldig unaturlig for meg å fortsette vennskapet (syntes faktisk han burde tiet om dette...), han ringte meg i når han satt i bilen og ved andre anledninger hun ikke var tilstede. Jeg ville ikke ha et "vennskap" i skjul, bak hennes rygg så jeg kuttet kontakten (sluttet å ta tlf). Jeg savner vennen min, men holder meg borte for jeg respekterer dama hans. Jeg skal ikke være en usikkerhet i deres forhold. Og for å være helt ærlig, så ville ikke jeg like at kjæresten min er "bestis" en en han har knulla.

For all del, det kan sikkert funke (i ditt tilfelle) men jeg ville styrt unna.

Skrevet

Ja det har jeg og vi er gift og lykkelige. Jeg ville aldri hatt ett frohold til han om jeg ikke hadde vært helt sikker på at det ble oss to, man mister fort vennskapet ikke bare til han men også felles venner om det ikke funker.

Skrevet

Jeg har/hadde en god venn, eller han/jeg/vi var en del av en gjeng som hang mye sammen i tenårene, han var sammen(kjæreste) med 2 av venninnene mine(ikke samtidig). Når han ikke lengre var sammen med noen av venninnene mine, og kanskje noen måneder etter så hadde vi et forhold, var kun sex. Så sluttet vi å ha sex, han fikk seg ny dame ol, gikk egentlig noen år, jeg gikk borte på skole 1 år, og han bodde borte et år.

Da var vi jo "voksne" 18/19 og 19/20.

Da overnattet han ofte hos meg- var aldri snakk om noe sekuellt da. Jeg hadde på dette tidspunktet besøk av en jeg senere ble sammen med, men jeg var ikke "klar" ennå da, så kompisen min sov i min seng, mens min daværende "flørt" sov på gjesterommet. Dette var helt naturlig for alle parter da Det kunne like godt vært en god venninne som lå i sengen sammen med meg.

Han hadde også dame på et tidspunkt da han overnattet i min seng, uten at dette hadde noen betydning.

Han flyttet ikke så lenge etter dette, så når "flørten" min flyttet inn, så pleide han ikke lengre å overnatte.

Vi har ikke noe særlig kontakt nå, men det har ingenting med våre tidligere affærer å gjøre, han har bare kuttet kontakten med så og si alle "gamle" venner.

Har akkurat funnet han på fb, så det gjenstår om han bekrefter meg som venn.

Skrevet

Kan bli spennende når vi møtes (bor et stykke unna)

Skrevet

MIn aller beste kompis er en eks.

Først var vi venner (noen år), så ble vi sammen. Dette varte ikke lenge. Han var stormforelsket men jeg fant ut at jeg bare trodde jeg var det. Det ble slutt, men vi holdt kontakten for vi var jo glade i hverandre :)

Dette er 16 år siden nå. Og han er vår (min mann og meg) aller beste venn. Han er fadder på våre to barn og er fast inventar i hjemmet minst to ganger i uka :)

Vi prater aldri om "den gangen", det har aldri vært rart. Det er liksom om det aldri har skjedd.. Min mann vet naturligvis alt, men det er liksom ikke et tema.

Men sånn ellers så har jeg sett at slike forhold nesten alltid ender stygt og at man mister en god venn. Du må enten si fra nå før det er for sent til å redde vennskapet deres, eller være med på leken (og tåle steken). hehe

lykke til uansett

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg ska forholde meg til flørten fra hans side, om jeg tør flørte tilbake..

Skrevet

ja du får ta et valg. Enten eller spør du meg. Neste gang dere møtes bør du ta stilling til dette. Det er tross alt flere barn inn i bildet. Se for deg framtiden med denne mannen..

Skrevet

Han har spurt om meg og han, ikke noe dypt og direkte men mer ymta frempå

Skrevet

Vær tydelig hva dere vil

Skrevet

Ja en god venn av meg var kjærsten min for 8 år sia.

Skrevet

Hva sier magefølelsen din. Tror at du inderst inne vet om du bare er betatt av flørten, eller ønsker at dette skal utvikle seg til noe meg. Styr unna hvis du bare er ute etter en liten flørt. Det er ikke vennskapet verdt å sette på prøve for. Den flørten ville jeg tatt med en annen. Er han derimot "mannen i ditt liv", så go for it!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...