Gå til innhold

Noen som har flytta slik at de tilhører annen nav kontor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver nå å skal flytte langt og kommer under annet kontor. Noen som vet om jeg må få de til å overflytte papirer eller om det liggger tilgjenglig for alle kontor.

Lurer jo på om det kommer til å bli rot med første utbetaling etter når jeg flytter midt i fellesferien.

Så lurer på om jeg skal vente til slutten av july før jeg melder flytting. jeg sitter jo på leiligheten her jeg bor nå til august så jeg kan vente med det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet i februar/mars. Og det eneste som har vært kluss her var at jeg fikk ettersendt noen av utbetalingsslippene leeeenge etter utbetaling pga at de fortsatt var gått til den gamle adressen.

Alle pengene har kommet på tiden, alt har kommet inn og alt er i orden. Jeg tror enda jeg får lønn fra det tidligere kontoret, pga de ordner alt intert der og det skal ikke gå utover deg.

Håper du er like heldig!! =)

Skrevet

Flyttet fra oslo til skien og det har vært problemer med:

foreldrepenger

bidragsforskudd

det lille reduserte OS jeg har

Nav i Oslo mente at de hadde sendte Flyttemelding og at jeg ikke hadde noe å plage dem for og nav i skien sa hele tiden at jeg skulle vente, de ventet på flyttemld fra oslo. Da ventet jeg første gang til utbetalingsdatoen for foreldrepenger, ingenting kom, ringte nav, de sa jeg jeg måtte vente til måneden etter. ventet en måned til og de hadde ikke ordnet det enda.

Da måtte jeg ned på nav og kjefte på, så fikset de alt på en dag.

Skrevet

Jeg har akkurat flyttet fra Oslo til Bergen (2 dager siden). OS søknaden min er enda ikke ferdigbehandlet, og jeg melder nok ikke flytting før jeg har fått alle vedtakene mine. Orker ikke tanken på at pengene blir ytterligere forsinket. Tvillingene mine ble født i februar, men jeg søkte nok ikke før i mars..., men har enda ikke fått vedtaket eller pengene. Så nå tar jeg ikke sjansen på at det kan bli rot.

Skrevet

Jeg flyttet i fjor på akkurat samme tid som deg...og juli er ferietid over alt,...så det ble noe rot og surr med Nav...men de løste relativt raskt opp i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...