Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Nå har jeg bestillt gratis babypakker fra Rimi,Weleda,Apotek 1 og BAM,samt notert den der bleiebøtta som man kan få. Men finnes det flere steder de gir bort sånne pakker? Utrolig artig å få da! Koste meg glugg i hjel da jeg åpnet den fra Apotek1 herom dagen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Libero-klubben Babyproffsen i Sverige(bleiebøtte med spennende ting) Barnas Hus (bleiebøtte) Utrolig hvor glade kommende mødre blir av gratis stæsj:) Har selv henta ut det som hentes kan. Kall meg gjerrig, jeg ser på meg selv som en luring;)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Meld deg inn på babyverden.no, så får du pakke fra Sandvik.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Her er en link til mange baby pakker Kos deg: http://mammanett.no/baby/gratis
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Oja,alt som er gratis er jo gøy! Spesielt når det går til den lille. <3 Tusen takk for linker,folkens! *nå skla jeg kose meg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå