Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Viktigste er pris og godt kamera. Noen som har erfaring med denne? http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-W595TELENOR.NOP.aspx Og er det nok mp på denne, 3,2, eller bør man min. ha 5 megapiksler?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Det er ikke megapixpler som avgjør om kameraet er godt eller dårlig. Denne forskjellen merker du kun om du skal fremkalle bildene dine i STORT format. Men blitz, zoom, ansiktsgjenkjenning, at det blir klare bilder selv i bevegelse, farger osv osv... Det finnes masse sider på nettet som prøver ut og anmelder mobiler (gir dem terningkast) du får bare ta deg tid til å sitte å lese anmeldelser og finne en mobil som får skryt for godt kamera:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Jeg kjøpte den telefonen til datteren min til jul. Den tar helt greie bilder den. Men er du veldig opptatt av bildekvaliteten må du nok opp i en telefon til 3-5000kr.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 jeg har den, og det blir veldig bra bilder synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå