Gå til innhold

Kameramobil, hva anbefaler DU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke megapixpler som avgjør om kameraet er godt eller dårlig. Denne forskjellen merker du kun om du skal fremkalle bildene dine i STORT format.

 

Men blitz, zoom, ansiktsgjenkjenning, at det blir klare bilder selv i bevegelse, farger osv osv...

Det finnes masse sider på nettet som prøver ut og anmelder mobiler (gir dem terningkast) du får bare ta deg tid til å sitte å lese anmeldelser og finne en mobil som får skryt for godt kamera:)

Skrevet

Jeg kjøpte den telefonen til datteren min til jul. Den tar helt greie bilder den. Men er du veldig opptatt av bildekvaliteten må du nok opp i en telefon til 3-5000kr.

Skrevet

jeg har den, og det blir veldig bra bilder synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...