lillepluto Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 jeg fikk beskjed på UL at det var en liten pjokk i magen. fikk se det som skulle indikere en penis. kan jeg stole på dette nå? eller hender det de tar feil? har hørt om jenter som blir gutter , men kanskje ikke fullt så vanlig andre veien?
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Her var beskjeden klar på at det var en gutt i starten av timen (18 uker på veg), men neimen ombestemte han seg ikke, og var skråsikker på det var en jente 10 min senere- på samme kontroll vel å merke. Senere ultralyd (36 uker) fikk vi selv se gutten, ingen tvil om det Har en venninne som skulle få gutt og kjøpte inn mye blått. Det viste seg 4 dager før fødsel på UL at det var en jente. Jenta kom ut, så det kan nok slå begge veier..
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 vi fikk vite på første ul at det var ei jente inne der, men så ombesteme legen seg umder timen. sa han var i tvil. var på ul i uke 34 å fikk da vite at det var en gutt. så nå venter vi bare i spenning
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 var på ul i uke 18 - da var det 90% at det var gutt... å jeg stolte på det.. I går fikk vi et nydelig gjennsyn på 3 D med vår lille gutt (uke 28+3) å da var det ikke nå tvil første UL stemte jammen godt... jeg valgte også stole på min magefølelse som sa det bodde en gutt der inne Klem...
stressa Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har vært på hele 4 ulltalyder. På den første var de helt sikre på at det var gutt, den andre helt sikre på jente, den tredje helt sikre på gutt igjen, og nå på den siste mente de at det var jente. ganske så usikkert med andre ord. Vi kjøper ikke inn noe lyseblått eller rosa før babyen er ute. Har selv en følelse på at det er gutt, men mannen tror bestemt at det er jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå