benelen Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er nå 5 dager på overtid og fikk et tips jeg ikke har hørt før. Lurer på om noen av dere har hørt om dette? Konen til en kollega av min mor gikk en uke på overtid. Hun var da i kontakt med en kiropraktor som rettet opp i en låsning i korsryggen som blokkerte for fødselen. Hun fikk beskjed om at barnet kom til å komme innen 24 timer - og det stemte. Dette var vist ikke så veldig uvanlig for førstegangsfødene.
Teres Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Skeptisk, skeptisk, skeptisk til kiroprakor under svangerskap......
T#3 Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Aldri hørt om, MEN så er jo kroppen rar også, så det forundrer meg ikke... Hadde ikke turt det selv men... Grøsser bare jeg hører ordet kiropraktor... Knekking er ikke min greie!
Babyluren Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har en låsning i bekkenet denne gansen. Hadde ikke maktet familielivet uten hjelp av "min" kiropraktor, men at han har knast og løst opp i ryggen har ikke satt i gang noen fødsel her i alle fall... : )
benelen Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2010 Jeg og er litt skeptisk til dette nå under graviditeten. Hadde bare vært spennende å høre om noen har erfaring med dette. Regner ikke med et knekk for å sette riene igang. Men om det er tilfelle at det er en låsning i korsryggen som forhindrer at ting setter igang vil elimineringen av den blokkeringen hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå