Gå til innhold

stole på ul i uke 17?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk beskjed på UL at det var en liten pjokk i magen. fikk se det som skulle indikere en penis. kan jeg stole på dette nå? eller hender det de tar feil? har hørt om jenter som blir gutter , men kanskje ikke fullt så vanlig andre veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lettere å ta feil av jenter ja. Lettere å tro det er ei jente når det er en liten gutt i magen. Men det er vel ikke like vanlig andre veien nei:)

Jeg fikk vite at jeg skulle ha gutt da jeg var 18+4 på vei, og det stemte det:) Nå er han snart 3 mnd:)

Skrevet

Det er jo vanlig med ultralyd i uke 17-20 og da jeg var gravid med nr.1 fikk vi beskjed om at det mest sannsynlig var en gutt i magen (uke 18), men vi fikk ikke sett så mye fordi han lå slik til at det var umulig se, men jordmor kunne se det som skulle indikere penis. Det stemte, vi fikk en nydelig gutt 4 dager før termin :) Med nr.2 var det ingen tvil i verden om at det var ei lita jente og det stemte det også :)

 

Som hun over skriver - det er lettere å ta feil av jenter enn motsatt.

Tror du kan stole på at det er en gutt ja ;) Men for å være på den sikre siden kan du gjøre som oss; bare kjøpe klær i nøytrale farger ;)

Skrevet

UL er som regel ganske sikkert nå for tiden, men jeg vet om ei som fikk beskjed om gutt på UL, ut kom ei jente. Det var i 2009, så man kan aldri være helt sikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...