Villa Perlesukker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Har ikke for vane å gå rundt og hate men i dag klarer jeg ikke tanken på de som sitter og byr på samme hus som oss. Rettere sagt er det 2 par som byr prisen opp. Vi sitter og biter negler og venter på om budene går over vår maksgrense. Vi sitter nå 500.000 under vår maksgrense og budene går opp med 50.000 av gangen as we speak... %&/()=(/&%¤&/()=?
blomstre Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Ah, masse sympati for det! Du vet... vært der, gjort det! (og huset ble ikke vårt - snufs)! Håper det går veien! Det eneste jeg hater i dag er å pakke, men det er tross alt til ferie, så da klarer man seg :-)
Villa Perlesukker Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Ferie ja høres helt herlig ut:) Vi skal ta med flokken til besteforeldrene på fredag og de skal ha 4 uker sommerferie der Det skal bli überherrlich;) Gulesider er så rolig som bare det. Jeg klarer ikke få gjort noe her i huset...går bare og tripper. Har en dårlig magefølelse og tror ikke vi ender opp med huset snufs. Men det positive er jo at jeg i overimorgen kan hate noen andre for et helt nytt hus. Snakk om liv gitt!!
blomstre Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 ...men hva sjedde med tomte/bygge-planene?...
Aliena Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Etter de mange budrundene jeg har vært gjennom, har jeg den oppfatningen at det beste er å slå til med et bud som er endel høyere enn de andre, for å vise at man mener alvor og prøve skremme dem vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå