Gå til innhold

Ang. pass og forkjølelse.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise om en knapp måned og trenger pass til begge ungene. Eldste trenger fornyelse og minste har aldri hatt pass før. Det begynner jo å haste, pga høysesong.

 

I dag er eldste hjemme fra bhg pga forkjølelse (lett feber, snørrete, hoster). Er det helt dustete å gjøre det i dag? Jeg får litt hetta her. Redd for å ikke rekke det i tide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er feberen oppe i 39,8, så jeg venter. Har ikke bil, så det er jo ut i vogn, buss til Grønland osv.

 

 

Skrevet

Ja, da er det jo ikke noe særlig å ut :(

Huff, er ikke gøy med syke barn!

God bedring :)

Skrevet

Nei, da er det ikke noe særlig å ut :(

God bedring!! :)

Skrevet

Ja, der kom de, ja. Trodde ikke de ble lagret, treeegt nett :)

Skrevet

Hehe :)

 

Takk for det. Lurer på om det kan være 2-års jeksler. Kan det gi slike symptomer?

Skrevet

Nå vet ikke jeg noe særlig om jeksler, men jentungen her har hatt en del feber.

Jeg har alltid trodd at det har vært tenner på vei, men så langt ikke noe tannebisser her :)

Uansett, jeg spurte legen om det, og han sa at tenner kommer av feber, altså at det er lettere for tenner å bryte gjennom når det er en infeksjon.

Han sa også, uten at han nødvendigvis har rett, at om det skulle være en tann-infeksjon, som han kalte det, så var feberen aldri særlig høy, ikke stort høyere enn 38,5.

Nå er jo 39,8 ganske høy feber, så sjansen for at det er noe annet rusk er der jo.

Jeg hadde ringt legen og spurt, kan jo være at det må noe antibiotika til. (men nå er jeg superhysterisk jeg da, for alt som har med feber og infeksjoner å gjøre, så ta det med en STOR klype salt :) ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...