Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Tror jeg hadde det i natt, hvis det ikke var kraftige kynnere. Hadde prøvd brystvortestimulering, og jeg kjente livmoren strammet seg. Etterhvert kom det kjempekraftige menssmerter, det strammet seg helt nederst i magen samtidig som det var utrolig vondt i korsryggen. Dette kom og gikk. Var det rier??? Sovnet etterhvert, og da jeg våknet i morges merket jeg ingenting :/ Kan det fortsatt skje noe? Tror dere noe var på gang inatt?? Ble masse spm her nå,men... )
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Jeg gikk sånn i ca en uke før jeg fødte unge nr tre. Våknet på natta av kraftige og vonde kynnere (maserier) som var helt regelmessige. Kunne komme hvert tiende minutt i 2-3 timer så jeg var helt sikker på at nå var det ting på gang også stoppet det igjen.. Sånn fortsatte det, kunne skje både på dagtid og på natta. Var ganske slitsomt, men det hadde jo en funksjon. Da jeg var på kontroll hos jordmor og fortalte dette ville hun sjekke meg og da var jeg helt moden og hadde 3 cm åpning. Så da fødselen virkelig startet var jeg jo allerede et stykke på vei så åpningstiden ble mye kortere enn med de andre to
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Får håpe det ikke er lange tiden igjen da.. hehe. Merket jeg var litt skuffet fordi det ga seg Men synes ikke de var så intenst vonde da. Trodde de skulle være hjerteskjærende vonde jeg :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå