blomstre Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er desverre fra Drilloland, og har derved en genfeil som gjør at jeg ofte oppfatter musikk som bråk... Skjønner jeg går glipp av en dimmensjon i livet, men sånn er nå engang... Vel, det var forklaringen på hvorfor jeg virkelig trenger hjelp. Så til utfordringen: Til min søsters bryllup har jeg mekket et lite powerpoint-show. Til dette trenger jeg passende musikk! Det kuleste hadde jo vært en mix, men her tror jeg nok jeg skal inse mine begrensninger og kun gå for en låt. Den eneste låta jeg greier å komme på selv er "We are family, I have all my sisters with me" (Pointer sisters). Blir det litt patetisk? Eller er det faktisk SÅ patetisk at det bikker over til kult?!... Gi meg ditt beste låttips! Skal altså passe som en hilsen til en søster på bryllupsdagen :-)
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Reba McEntire - My Sister Dave Matthews Band- Sister http://www.youtube.com/watch?v=ahNtjFUgf3k&feature=related (nydelig) eller rett og slett "Thats what friends are for"
blomstre Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Takk for innspill :-) Skumma raskt igjennom teksten på de to første (får ikke hørt de just nu). Den første kunne faktisk passet motsatt vei, altså fra min søster til meg - ettersom det er jeg som har barn og det er hun som har trefft en mann... Den andre ble kanskje litt klam til denne bruken? "Keep me please"... hun dropper jo ikke meg fordi hun gifter seg.... (men lover å høre på den først). "Thats what friends are for" husker jeg jo, den passer absolutt. Stevie Wonder ikke sant? (passer faktisk godt til det jeg allerede har skrevet i minneboken hun får fra sin forlover også!) Andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå