Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"21. juni 2010 - er den lengste dagen i år. Fra nå av går det mot mørkere tider igjen."

 

Disse vår- og sommermånedene vi har hatt har ikke vært noe annet enn en lang demonstrasjon i hvor mye regn, sludd og snø det kan falle.

I mai høljet det ned, i starten av juni snødde det, og nå har vi høststorm med regn, flom og annet vås. Sommeren glimrer med sitt fravær, og egentlig er jeg ikke mye værsyk men nå er jeg deprimert!

Tenk at ungene løper ute med strømpebukse under buksen og lue på hodet ennå... argh.... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det er trist altså.

 

Det blir jo ikke bedre om jeg sier at jeg skal smøre meg inn og tusle i parken haha.

 

Men trøsten er... jeg hater også noe i dag...bare ikke været ;)

Skrevet

Hjelper det om jeg forteller at værguruen i Maafjorden i år har spådd at sommeren kommer sent, og garantert ikke før ETTER årets lengste dag?... Det er altså håp :-)

 

Trøsteklem!

Skrevet

Masfjorden skulle det jo stå (beklager alle derifra...)

Skrevet

Åååå...kjipt!Hvor bor du da?Her i Oslo har det vært fint vær...

Skrevet

Forresten Dorris svarer på pm når jeg har fått ro rundt meg.

 

Flokken er styrlaus for tiden og samme med gubben. Det er fullstendig kaos her. Tror det blir litt alenetid i kveld. Så nemlig en løsning på "problemet" ;)

Skrevet

Like bortkastet energi å klage over været som å klage over alderen; kan ikke gjøre noe med det likevel ;)

 

Hvis du blir deprimert over været der du bor så bør du flytte. Men tviler egentlig på at du blir ordentlig deprimert pga været, for om du hadde blitt det hadde du vel flyttet. Man ligger som man reder, du er din egen lykkes smed ;)

Skrevet

Nå er det bare to måneder igjen før vi er garantert drittvær i ca 8-9 måneder i strekk. Deprimerende var en perfekt beskrivelse.

Skrevet

Jeg tror dere liker å ha noe å klage over, så innerst inne er dere vel glade for regn :P

Skrevet

Gulesider; ta tia du trenger, jeg har masser av tolmodighet. :-)

 

Joda, vi liker å klage på været. Som jeg sier så er jeg egentlig ikke værsyk, men synes det er litt trist for ungenes del at det å gå ut innebærer risiko for å flyte bort med regnvannet.

 

Takk for medfølelse, det hjelper alltid. :-p Skal snart reise på ferie, det gleder alle mann seg til. :-)))

Skrevet

Ja, for det er klart. Været er det som folk setter høyest i valg av bosted.

Gjest sug lut
Skrevet

Megasymp. Det finnes dårlig vær, etter lang nok tid av "neida, bare dårlige klær". Man må da i det minste kunne få VARMT regn, sånn som sommeren i fjor, som var helt fin og både ungene og hagen vokste selv om de alle surkla og hadde rosintær etter en stund. Strømpebukse og lue i juni bør forbeholdes hytta på fjellet.

 

Skrevet

Det blir fint over helga. Jeg har sjekka dagbøkene mine (jeg skriver sånne, i dag var det fint vær dagbøker) Og det er ALLTID fint vær 28juni. Seriøst.

Skrevet

Takk for sympati og det at dere ikke nevner tvangsflytting som en løsning. Er fornøyd her jeg bor, men av og til blir det litt for mye for en solfattig stakkar. :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...