The Bad Gal Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 "Nina Dame til meg vis detaljer 23.24 (For 9 timer siden) Hello My name is miss Nina dame i saw your profile on (www.villhabarn.com) i became intrested in you,i will also like to know you the more,and i want you to send a mail to my e-mail address so i can give you my picture for you to know whom l am.Here is my e-mail address. I believe we can move from here.I am waiting for your mail to my e-mail address above.miss Nina.(Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life) Please reply me with my e-mail address Yours New Friend Miss Nina Thanks.. _______________________________________________________________ Care2 makes it easy for everyone to live a healthy, green lifestyle and impact the causes you care about most. Over 12 Million members! http://www.care2.com Feed a child by searching the web! Learn how http://www.care2.com/toolbar" Antar bare mailen min har trukket til seg spam et sted, men: har noen laga profil på meg på det nettstedet, tro?(villhabarn.com) Isåfall raser jeg! Har aldri vært innpå der, men har slitt med bli gravid, mistet m.m, så synes faktisk ikke det er morsomt å tulle med slikt. Noen andre her som har fått den mailen? Ser jo at det er en scam, og samme navnet kommer opp i en Nigeria-penge-svindel-advarsel, greit nok, men om hun har mailen min fra det nettstedet blir jeg sur, da må jo noen ha lagt meg ut der.
Let's hear it for the boys! Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Neida, ingen som har laget profil for deg. Samboeren min fikk samme mailen, men vilhabarn.com var byttet ut med datingetellerannet. Bare tull.
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Min mann fikk en lignende mail med tilbud om giftemål! Vi lo bare og han slettet den siden han er lykkelig gift med meg Men skjønner at det er sårt under dine omstendigheter.
The Bad Gal Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2010 Nei, regna mest med de bare hadde funnet på noe, men man hører jo om at folk har fått opprettet falske profiler i hytt og gevær på facebook, sexsider o.l, så man vet jo aldri. Har fått mine to søte barn nå da, så sliter ikke med det lengre, men siden jeg faktisk har slitt var det litt kjip måte å trolle med meg på om noen ville være slem. Går fint nå:-) Disse mailene er jo så utrolig teite, skjønner virkelig ikke hvordan folk går fem på??? Leser jo stadig om de som har latt seg lure. Ja ja, dumme svindlere, dumme ofre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå