Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er konstant trøtt, for ca. 6 mnd. siden oppdaget jeg en kul på siden av halsen (rett under kjevebenet) den har ikke endret størrele, klør mye på ryggen og brystet hele tiden
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er sikker på at det spørsmålet egner seg bedre å stille legen enn folk her inne. Sikkert greit å få tatt noen blodprøver...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Skal til legen på fredag. men bare lurte på om noen får noen umiddelbare tanker om hva dette kan være?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 det eneste jeg kan tenke meg er ME, men det forklarer jo fortsatt ikke kulen og kløen da:S du blir nok bare mer paranoid av å spørre her inne! man skal aldri prøve å diagnotisere seg selv via nett!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har mange kuler nedover halsen og ryggen, hos meg er det muskelknyter og det er ekstremt vondt. Jeg er også veldig slapp, det er fordi jeg har tomme jernlagre og har hatt det lenge. Har også en del kløe i huden og det kommer av at muskelknytene klemmer på nervene. Dette gjør også at hendene mine svikter ofte og har en brennende følelse. Det er altså det som feiler meg, vet ikke om det kan være noe av det samme du har, håper du finner det ut. Jeg går til behandlig hos naprapat. Håper denne behandlingen fungerer for meg, har prøvd kiropraktor og fysioterapaut uten hell. Neste blit osteopat. Funker ikke det går jeg i grava for å leve i et slikt smertehelvette unner jeg ingen- Så alle som er plaget med ryggsmerter og nakkesmerter. TA tak i det med EN GANG!! Godt du skal til legen, lykke til .
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Kan høres ut som hoven lymfeknute. Da går jeg kun ut fra beliggenhet. Trenger ikke å være noe farlig, selv om det er lett å tenke det verste med klumper og kuler ...hva med kyssesyken, f.eks? Ta deg en tur til legen, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå