Gå til innhold

åå så bilder av eksen til typen min på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og synes hun var sååå pen :-(

Føler meg ikke pen i det hele tatt nå, selv om han sier det hele tiden osv. Hun var høy, slank , blond, og jeg er lav .. Hva gjør han med meg liksom:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at det er en grunn til at han er sammen med deg og ikke henne !

Skrevet

Ja jeg får jo høre a jeg er pen osv, hele tiden fra andre.. Men hun her så ut som en modell altså ... :/

Må bare tenke positivt!!

Skrevet

åååå herregud.. gammel er du egentlig???

Skrevet

Tenk heller på hvorfor det ble slutt mellom dem, og hvorfor han er sammen med deg du! Han er glad i deg for den du er, og det er det viktigste. Visst eksen hans har sett bilder av deg, kan eg nesten garantere att hun tenker det samme om deg som du tenker om henne!

Skrevet

Du er nok like pen du:) Noen er pene høye, andre lav, noen blonde og andre mørke osv :)

Skrevet

Vi jenter er rare. Vi blir aldri fornøyd :)

Jeg tror at når vi ser oss i speilet ser vi ikke hvor pene vi egentlig er, siden vi kun ser det negative.

Poenget er: Du er sikkert mye penere enn du tenker selv! =)

Skrevet

Å takk dere snille jenter ,

Skjønner ikke hvorfor jeg setter meg ned hele tiden, dere har nok rett jeg ser kun bilder av henne, kjenner ikke til egenskapene hennes osv, men ser klart at hun er en jente som fester hver annenhver dag ihvertfall ( kun feste og fyllebilder og en del "lettkledde" bilder av henne )...

Får bare tenke at han er heldig som er med meg ;)

HI

Skrevet

ja, siterer en over her.. vi jenter er rare. vi er liksom skapt til og rakke ned på oss selv når det kommer til slike ting.. jeg har alltid vært småsjalu ¨på utseende til min kjæreste sin eks. men tenker att det er jo meg han er sammen med, så så ille kan jeg da ikke være.. :D hihi

Skrevet

Er ikke det bra da? Tyder jo på at mannen har god smak.

For å være 100% ærlig og seriøs her..Jeg hadde blitt skuffet om mannens ex(-er) viste seg og være "burugler";- eller bare litt under snittet pene....

Pene x-er tyder jo på at mannen har sans for det estetisk vakre, ergo er man nok ikke så verst selv :o) Selv om det INDRE betyr noe, så er det jo slik at det ofte er det ytre som avgjør om vi går inn for å bli "intim kjent" med en person..Iallefall om det ikke er et vennskap som utvikler seg "til noe mer":...

Så jeg hadde blitt glad over en slik "Oppdaglese":.Min mann sine x-er er alle normalt, naturlig pene..Noen mørke, noen lyse, andre rødhårede..Men alle slanke, høye, sporty og ikke stygge, men ei heller "Modeller" da..Men når han skal karakterisere pene kjendiser, så vet jeg at han ikke liker den typen heller..Han er mer "girl next door";- opplegg..Naturlige, glimt i øyet og blide jenter...SÅ antar jeg er en sånn :o)

Skrevet

Takk,

Så har han aldri hatt et langvarig forhold heller, og han er nå 36 år, og vi skl flytte inn sammen i August, og han er klar for å være med meg resten av livet sier han :-)

Og at jeg er noe spesielt, at jeg skiller meg veldig ut fra alle hans tidligere kjærester :-D

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...