MammatilNathaniel<3 Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Har som sagt tidligere i en annen tråd her mistet slimproppen igår og idag.. Igår var det kun blankt slim, idag har det vært lyserosa altså med litt blod i. Ca 04.30 idag merket jeg første taket. Fra ryggen og i nedre del av magen. Akkurat som kraftige menssmerter. Merker at det kommer, bygger seg opp og roer seg igjen. Kan vel ikke være annet enn rier dette? Er foreløpig litt uregelmessige, men de varer i iallfall 20-30 sek av gangen og har hatt flere av dem i timen siden det startet. Håper ikke dette er falsk alarm! Hadde termin igår.. :)
Knotten2 Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Så spennende! Krysser fingerene for deg! Masse lykke til:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Krysser fingre jeg og! Masse lykke til!!!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Har også begynt di 3 andre fødselene mine med slike tak i rygg og mage:o) Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til:o) Håper vesla mi også snart vill ut:o)
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Høres ut som du er igang ja! Lykke til!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Oj, så spennende! Det høres ut som du er igang, ja! Masse lykke til ;o) ..gleder meg til fødselshistorie! Klem fra DollyD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå