Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Den er heeelt perfekt! Og sydd etter mål, så den er jo akkurat sånn den skal være! (hadde det ikke vært for at jeg har gått ned noen kilo siden den ble bestilt...har heldigvis en veldig flink mamma som kan sy litt inn!!) Kom vel på den nette sum av en 7-800 kr!! Ble sendt som gave, så det ble verken toll eller moms!! Flott i stoffet, vakre detaljer. Eneste er at det er litt løse tråder rundtom fra påsydde perler o.l. Men det er fort gjort å fikse. Tar gladelig i en liten synål når kjolen koster under 1/10 av hva det ville kostet meg her i Norge! Hadde ikke hatt samvittighet til å bruke en femsifret sum på brudekjole som skal brukes én dag. Ære være internett! Enste jeg må legge til er at dere sjekker "feedback" på selger, dersom noen andre finner ut at de vil spare noen (mange!!) kroner. Så lenge de fleste er positive på feedback'en, så er en trygg på at en mottar et bra produkt. (Så trygg en kan bli på noe en ikke kan se og ta på før en kjøper) Nå bare gleder jeg meg til bryllup om 3 uker og noen dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå