Gå til innhold

til "mamma for første gang :)"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det skjedd noe nytt hos deg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :) Neiida, ingenting har skjedd her vettu, kom litt mere sånn slim i gårkveld før jeg la meg, men ellers ikkeno.. :s Termin i dag!! Er så rart at denne dagen har kommet! Endelig :D Enn der? Fortsatt ikke no? :)

Skrevet

Ja, dagen er der endelig:) Er en helt rar følelse! Kom mer slim hos meg også et par ganger til igår og til morran idag har det kommet litt sånn blod i også. Jeg er nok litt heldigere enn deg ser det ut for, for jeg har begynt med rier;) Kommer slike tak, som sitter i ryggen og nederst i magen (akkurat som skikkelige kraftige menssmerter), som varer en liten stund også gir de seg..

Så jeg håper dette ikke roer seg, og er falsk alarm for NÅ VIL JEG HA HAN UT! :D

Sendte samboeren på jobb, og sitter nå og lurer på hvor lang tid det bør ta før jeg ringer han igjen.. Er ufattelig kjedelig å sitte hjemme slik alene. Er jo så rastløs at holder på å dø! Også kan jeg bare glemme og prøve og sove! Hmm...

Skrevet

ÅÅH, så spennende!! :D Håper du er heldig og får møte lille prinsen i dag!!:) Skulle ønske jeg kunne det også!! Jeg får vel bare smøre meg med litt mer tålmodighet jeg da :P Får sikkert en oppdatering her etterhvert ? :) kanskje en liten fødselshistorie når det hele er overstått? :)

Masse massee lykke til!! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...