Gå til innhold

Hikker den lille skatten deres mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Bare lurte på om den lille skatten deres hikker/hikker mye?

Hvor mange ganger til dagen/uken, og varer det lenge?

Litt nyskjerrig, for her hikker lillegutt opp til fleire gonger til dagen:p

I dag har eg merka han har hikka 3 gonger. Synst det er litt "ekkelt", og varer litt lenge:p hehe..

Kjekt og kjenna det som skjer inni der da, mye bevegelser og spark og for tia:-D <3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min førstemann hikket veldig mye, til og med under fødselen kjente jeg han hikket en periode, hehe!

Nr 2 og nr 3 (som jeg er i gang med nå) har også hikket en del, tror ikke det er noe farlig i det, de svelger jo unna på fostervann, så det er vel ikke til å unngå at det blir noe hikke innimellom.

Pleier å la ungene få kjenne på magen når hu her har hikken, det synes de er så stas:)

Skrevet

Jepp, ho hikker minst 1-2 ganger hver dag:o)

Skrevet

Nei har faktisk bare merket det 2 ganger i løpet av hele svangerskapet!!!

29 dager igjen...

Skrevet

Min hikker veldig ofte. Kankje 2-3 ganger i døgnet. Hele magen rister og jeg synes så synd på den :) .

Skrevet

Er jo bra at de hikker:) Utvikler jo lungene på den måten:)

Skrevet

Gutten min hikker utrooooolig mye, hehe. Kan vare i over èn time, å er som oftes 4-5 ganger om dagen, hver dag.

Jeg trodde førstemann hikka mye i magen, men han var peanuts i forhold til han rakkern her!!

Skrevet

Ja, min lille hikker 2-3 ganger i løpet av dagen.

Og i det siste kjennes det ganske kraftig ut ;o)

Datteren min hikket minst like mye.

:o)

Skrevet

Lillemor hikker 2-3 ganger ila dagen, hun hikker nesten bestandig om kvelden etter at vi har lagt oss, og da hikker hun leenge:)

Skrevet

Før mini ble født hikka han masse i magen! Etter han ble født har han lett for å hikke etter han har spist osv:) Kanskje det har en sammenheng med at hvis de hikker masse i magen så gjør de det på utsiden også?:)

Skrevet

Masse hikking her i gården også. Merker det i allefall et par ganger om dagen. Morsomt å se at når han ligger spesielt til så hopper hele magen ;) Bare bra, selv om jeg kan synes det er litt ubehagelig når jeg kjenner det bak i ryggen. Han øver seg jo på å puste :) Ingen sammenheng mellom mye hikking i magen og på "utsiden" sier jordmor. Noen hikker mye i magen, og lite på tørt land og omvendt.

Skrevet

Min har hikkekonsert 1-2 g i døgnet.Helt vanlig :-) Ofte varer det lenge også her.

Fantastisk å kjenne liv i magen.Et privilegium :-)

Skrevet

Ikke så mye hikking på Vesla her... 39uker til torsdag

Skrevet

Masse hikke her også, flere ganger om dagen. Det særeste er å sitte på do og samtidig kjenne at det hikker inne i bekkenet... Litt som å tisse på offentlig sted, kan man si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...