Gå til innhold

30 day shred spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har litt ekstra rundt livet, når merket dere at det ble forskjell etter trening? Jeg har holdt på i 10 dager, og har ikke merket noe forskjell, så det tærer litt på motivasjonen min merker jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du målebånd?

Da jeg var ferdig med nivå 1 hadde jeg vel gått inn 1,5 cm rundt magen. Ikke så mye, men rett vei ihvertfall.

Merker at jeg blir fastere i fisken også. Men jeg må nok bare innse at skal det bli noen skikkelig synlig fremgang må jeg gå ned ca 10 kilo også, hjelper ikke med vaskebrettmuskler når de skjuler seg under en godt lag spekk ;)

Skrevet

Bruker målebånd ja, men har ikke beveget seg noenting.. Kjenner lårene er fastere i fisken, + armene, men de var jo ikke akkurat begravd i spekk.. Kanskje det kommer til problemområdene til slutt?

Skal begynne på nivå 2 idag, men skal på ferie snart, så da blir det vanskelig med trening av 30 day.

Skrevet

Jeg ble nysgjerrig på disse 30 day shred-greiene, og lånte dvden av en venninne. Ganske ubrukelig trening hvis man bare trener en runde per dag. Nivå en er jo nesten ingen trening, bare bittelitt mosjon. Hvis man vil ha god effekt, bør man trene i hvert fall to runder per dag rett etter hverandre. Feks en nivå 2 og så en nivå 3 rett etterpå. Ellers blir det jo snakk om under 30 min trening med lav intensitet.

Skrevet

Er du godt trent fra før? Jeg har kjøpt meg videoen og trener nesten hver dag til vanlig..Men nesten ikke noe styrke..Er det jeg håper og få inn på en morsom måte her..Og bytte ut 30 min av mine 70 på elipsemaskin med 30days 3-4 ganger i uka, og de andre dagene fortsatt trene 70 min elipsemaskin.....

Men tror du det vil funke? Vil jeg kjenne noe forbedring, eller må jeg legge inne to runder jeg og??? Hmmm har ikke tid til 1t 30days også elipse i tillegg.....Jeg trener så sent..Og er avhengig av å komme meg i seng før det blir FOR sent...Ble skeptisk nå...Har nemmelig hatt litt inntrykk av at det er bra for utrente, men ikke fått skikkelig svar for hvordan det er for en som er "trent".....Men hadde tenkt og trene elipse i tilegg jeg da, håpet det var nok?

Og når vi skal på 1ukes sydentur tenkte jeg og "memorisere" videoen, og trene 30days 3 dager den ferieuka, og ikke noe annet....Ikke at to unger i syden gir oss tid til å late oss så veldig heller da,- og håpe på at ferien ikke "ødelegger" for mye av formen jeg har opparbeidet meg i vinter :o)

Skrevet

Hvis du trener mye kondisjon, ville jeg eventuelt droppet kardioøvelsene i 30days og bare kjørt styrkeøvelsene, og da to runder. Da tar det ikke like lang tid. Jeg mener 30 days kan være godt som en myk start, men hvis man vil noe mer må man gå over til ordentlig styrketrening. Det har sikkert en viss effekt hvis man er veldig utrent, men det stopper nok opp ganske fort. Jeg trener mye styrke, og de øvelsene i dvden ga ikke mye for å si det slik.

Men, det er jo bedre enn ingenting.

Skrevet

Det var en ide......Men fra starten vil jeg nok beholde kardiodelen, nettop for å slippe og trene elipse like lenge i tillegg...Får se det an når jeg får testet det ut..Jeg HATER alt av styrkeøvelser, så antar at om jeg kutter ut kardioen, blir det ikke morsomt i det hele tatt :o) Må ha litt avbrudd...

Men skjønner at en som trener mye styrke kan finne den "tam"...Særlig om man er vant til bruk av vekter og utstyr..jeg har mer enn nok med å bruke min egen kropp og tyngdekraften som motstand jeg :o) Og med denne trenger jeg vel ikke annet..Vel, manualer hører jeg snakk om...Men tror jeg greier meg med 2 halvlitersflasker fylt med vann :o) Jeg er dødssval i armer:o)

Takker for tips "grusomme lovmester"....Eller noe i den dur :oD

Skrevet

Er ikke så trent at det gjør noe. Har vært godt trent, så er nok greit å trene seg opp igjen. Men merker det i de styrkeøvelsene, spesielt de som er for armene. Har ikke noe annen trening enn en og annen trilletur. Skal få eget trimrom når vi får bygget på, og da skal jeg ha en ellipsemaskin inn dit, men det er jo måneder fram i tid..

Ingen som har hatt forskjell i cm rundt livet etter bare trening med 30 days?

Skrevet

opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...