Gå til innhold

Dere som går gravid for siste gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tenker dere mye på at dette er siste gang?

Vi har en laaaaang sliter-historie med "hundre" prøverørsforsøk og adopsjon bak oss, så jeg vet at dette er mitt første, siste og eneste svangerskap. Tenkte plutselig på det i dag at da gjør det jo ingen ting å gå på overtid, i og med at jeg aldri kommer til å oppleve en stor og deilig gravidmage med sprelle-baby igjen noen gang.

Nå skal jeg baaaaare kose meg fram mot fødsel :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på at det er siste gang, men på en litt annen måte. Jeg VET at jeg er kjempeheldig som kan få barn, og har fått det til på "vanlig" måte, og at jeg er heldig som får 2 barn! Er kjempeglad for det! Men jeg kan ikke fordra å være gravid så gleder meg kjempemye til å bli ferdig og bare kose meg med de to sønnene mine! :o) 6 uker igjen.... :o)

Skrevet

Jeg/vi skal få 3.barnet vårt nå og er også veldig klar over hvor fantastisk heldige vi er. Er faktisk hakket mer "urolig" denne gang, for synes det er helt utrolig om vi faktisk er så heldige å 3.friske, sunne barn og krysser fingrene for at alt vil gå bra også denne gang!

Men jeg tenker masse på at det er siste gang jeg går gravid, har hatt noen plager også dette svangerskapet, men trass alt så nyter jeg å gå gravid og kjenne liv i magen min:) Disse småtrollene er verdt alt vi går gjennom disse månedene!!!

Kos deg masse snøfilla, og all lykke ønskes deg/dere med den lille:)

Skrevet

Jeg er i uke 36 med nr 3, og er helt klar på at dette er siste gangen. Det blir 3 tette, eldstemann blir 4 år 5 dager før termin. Har tenkt endel på at dette er siste gangen, og samtidig som det til tider kan være litt vemodig, er det også godt og snart være "ferdig" - klar for neste etappe om du vil. Kommer nok til å savne bevegelsene i magen, og den nærheten man føler da, men samtidig er det så uendelig mange fine stunder med barnet UTENFOR magen!

Jeg koser meg nå de siste ukene, og hver gang jeg blir litt lei tenker jeg at dette er siste gangen og da blir det plutselig koselig igjen:-)

Skrevet

Jeg har fått fem friske unger, og så langt ser det ut til at nummer seks og er frisk og fin. Men dette er siste gangen, og å har jeg ni uker til termin. Savner allerede tida som har gått, og tviholder litt på den som er igjen. Det ER litt trist å tenke på at det ikke skal være fler babyer i magen, noengang..Skal sterilisere meg etter denne, og da er jo løpet kjørt.Men som sagt seks unger er jo ikke dårlig det, .

Skrevet

Ja har begynt å tenke litt på det nå, har 11 dager til termin, og prøver nå og nyte hver dag i stede for å kun tenke på fødsel.

Etter 4 friske jenter (håper og tror vesla i magen er frisk) så er det nok for oss, pleier også å ha maaaase trøbbel di første svangerskaps ukene.

Så nå er det stopp for oss, er egentlig litt rart at dette er siste gangen..:o)

Skrevet

Jeg venter nr 2 nå, og mener at dette er siste gang. Syns ikke det er så bra å gå gravid (spydde 10 uker i strekk) og syns småbarnsperioden sist var slitsom med kolikk. Jeg gleder meg til å følge barnas utvikling og de ulike fasene:) Tror ikke jeg har noe prob med at dette er siste gang. Men jeg er visst veldig fruktbar (klaffet på første forsøk begge gangene, hadde jo nesten ikke sex heller), så jeg lurer jo på om vi kan bli gravide med uhell om noen år da:)hehe

Skrevet

Jeg er bare 21 år, men jeg er 120% sikker på at dette er siste gang jeg går gravid, å jeg vet ikke om jeg nyter det eller hva jeg gjør jeg.. Fikk en sønn for akkurat 1 år siden, å er nå 29+4 uker på vei med TVILLINGER! Å det er tungt å gå gravid med to å i tillegg ha en 1 åring på 12 kilo som ikke kan å gå, så jeg tror ikke jeg kommer til å savne det! Men om jeg hadde hatt et enlingsvangerskap hadde jeg nok savnet det mer. Kommer nok til å savne de TIDLIGE sparkene osv, men ikke de jeg har nå for det er så sykt vondt i ribbeina og bekkenet. Men alt i alt, det er noe spesielt med det å gå gravid. Men jeg gir meg på 3 barn! :)

Skrevet

JA!

Tenker masse på at det er siste gangen, koser meg litt på "trass" hvis jeg har en ekstra vond dag.. hehe ;)

ganske trist og tenke på det, men graviditetene mine er slitsomme, sykemeldt hele perioden. Pluss at de skal jo følges opp også, så vi sier at 3 stk er nok for oss:)

Skrevet

Jeg er gravid for siste gang.. igjen;)

Veldig fornøyd etter å ha fått nr 3. Nå 6 år etter ventes nr 4.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...