Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hadde ubeskyttet sex for 5 uker siden med samboer, og da hadde vi sex når jeg hadde mensen fordi han var hjemme fra jobben ( er nå borte i 2 mnd) og vi hadde sex fra første dag til sise dag av mensen, og nå idag fikk jeg gravid positivtest da jeg ikke har fått mensen enda og er kvalm !!! Hvordan er det mulig å bli gravid under mensen?
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Du vet aldri sikkert når du har eggeløsning etter mensen. I teorien kan det skje omtrent samtidig. Så ja, det går fint an.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Hvor mange dager har du mensen da? Og hvor lang syklus har du?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 vanligvis normal syklus, men jeg har ikke så full peiling på dette.. Typen er kjempeglad osv. Jeg er jo bare glad for dette.. MEN... Jeg prøver å forstå meg på hvordan dette kan ha skjedd, sist gang hadde jeg kortere syklus, altså fikk mensen 3 uker enn 4 uker.. om noen forstår :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Man får vel mensen ca 14 dager etter eggeløsning. Hvis det sist gikk 21 dager fra mens til mens betyr det at eggeløsningen var bare 7 dager etter første menstruasjonsdag. Hvis dere hadde sex hver dag fra første mensdag og i fem dager så passer jo det ganske greit med eggeløsning 7 dager etter første menstruasjonsdag. Svømmere overlever en stund inni der tross alt
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Kan jo være at du har hatt en juksemensen, og at du faktisk er lengre på vei enn du selv tror. Ikke alle som er i dårlig form, og har kvalme etc. Dessuten bruker dette å komme etter uke 8 på mange. Lykke til:P
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 Nei jeg hadde vanlig mensen... ikke noe juksemensen, føler meg ganske bra bare vært litt kvalm de siste dagene.. :/ Trodde sæd bare levde 5 dager, mirakuløst ....
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Jo, men du vet ikke når du hadde eggeløsning med mindre du tok eggeløsningstest (og da hadde du ikke spurt her inne).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå