Gå til innhold

Noen som har vært i Tallin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å reise på jentetur til Tallin i ferien. Er det noen som har vært der? Hvor bestilte dere tur? Har hørt at det er billig Spa der, så vi er ute etter et Spa-hotell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Vi var i påsken.. Bodde på et SPA-hotell.. Spa'et der var veldig fint og var nesten helt nytt...

Her bodde vi: http://www.meritonhotels.com/conference-spa-hotel-tallinn/

Eller skulle iallfall bo her, men det er en annen del av historien... Spa'et var VELDIG fint, og hyggelige mennesker som jobba der.

Skrevet

Der så deet veldig fint ut, men jeg syns vel i grunn ikke at Spa-timene var så veldig billig? 70 EUR for 60min massasje var vel ganske dyrt?

Skrevet

Anbefale å betale med landets valuta der, altså EEK. Jeg synes ikke prisene var dyre, er jo mye billigere enn i Norge... Vi tok parmassasje, og betalte 1190EEK, som vil si ca 600 Norske kroner.. Og det vil eg si e VELDIG billig..

Skrevet

Må jo se hva massasjen inneholde da... Finnes jo billigere massasjer også...

Klassisk massasje med naturlige oljer, 90min koste f.eks 48Euro... Om du syns det e dyrt, har du vel kanskje ikkje vært på massasje ved norske SPA?

Skrevet

Jeg finner ingen behandlinger t 70Euro.... Tror du kanskje har sett feil eg..?

Skrevet

Vært i Tallinn 4 ganger. Flott by. Har bodd på spa hotell 1 gang, resten på vanlig hotell. Om du er ute etter de rimeligste spa behandlingene, så anbefaler jeg deg å bestille disse hos en av dag spa'ene som finnes rundt omkring. Google day spa- Tallinn. Disse er litt rimeligere enn om du har behandlingene på hotellet. Men det er selvsagt mer lettvint å ha det på selve hotellet.

De bruker lokal valuta der .EEK. Ca halparten av norsk verdi-

Bestillte pakketur gjennom Ving en gang, to ganger gjennom sSAS og siste gangen med SAS og Norwegian.

Mange alternativer.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...