*venter nr. 2* Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Tenkte å reise på jentetur til Tallin i ferien. Er det noen som har vært der? Hvor bestilte dere tur? Har hørt at det er billig Spa der, så vi er ute etter et Spa-hotell.
Arb.ledig husmor Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Vi var i påsken.. Bodde på et SPA-hotell.. Spa'et der var veldig fint og var nesten helt nytt... Her bodde vi: http://www.meritonhotels.com/conference-spa-hotel-tallinn/ Eller skulle iallfall bo her, men det er en annen del av historien... Spa'et var VELDIG fint, og hyggelige mennesker som jobba der.
*venter nr. 2* Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 Der så deet veldig fint ut, men jeg syns vel i grunn ikke at Spa-timene var så veldig billig? 70 EUR for 60min massasje var vel ganske dyrt?
Arb.ledig husmor Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Anbefale å betale med landets valuta der, altså EEK. Jeg synes ikke prisene var dyre, er jo mye billigere enn i Norge... Vi tok parmassasje, og betalte 1190EEK, som vil si ca 600 Norske kroner.. Og det vil eg si e VELDIG billig..
Arb.ledig husmor Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Må jo se hva massasjen inneholde da... Finnes jo billigere massasjer også... Klassisk massasje med naturlige oljer, 90min koste f.eks 48Euro... Om du syns det e dyrt, har du vel kanskje ikkje vært på massasje ved norske SPA?
Arb.ledig husmor Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Jeg finner ingen behandlinger t 70Euro.... Tror du kanskje har sett feil eg..?
mammamus Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Vært i Tallinn 4 ganger. Flott by. Har bodd på spa hotell 1 gang, resten på vanlig hotell. Om du er ute etter de rimeligste spa behandlingene, så anbefaler jeg deg å bestille disse hos en av dag spa'ene som finnes rundt omkring. Google day spa- Tallinn. Disse er litt rimeligere enn om du har behandlingene på hotellet. Men det er selvsagt mer lettvint å ha det på selve hotellet. De bruker lokal valuta der .EEK. Ca halparten av norsk verdi- Bestillte pakketur gjennom Ving en gang, to ganger gjennom sSAS og siste gangen med SAS og Norwegian. Mange alternativer. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå