Suprise! Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 ...når man må velge mellom nr. eller 54? Håper noen er bedre på dette enn jeg!
Anna Nym :o) Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Aner ikke. Min mann bruker xxl og var å sjekket nå, men stod ikke nr. størrelse i. Er det brokadevest du er ute etter har jeg en lys til salgs
Suprise! Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Det er det samme det gjør her;) Har funnet en brokadevest med kravat i ivory. Veldig fin. Hva skal dere ha for deres? er det med eks kravat?
Anna Nym :o) Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Den er i ivory, men hva er kravat? Er det "slipset". Skal ha 400,- nypris 950,- brukt en gang. Har også to barneslips i samme stil om det er aktuelt
Suprise! Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 Det er "slipset" ja. Oh ,gutta skulle hatt slips! Har du noen bilder kanskje?
Anna Nym :o) Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Klart gutta må ha slips Kan sende deg bilde om du har en e-post adresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå