Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Nå er det to stykker i barselgruppa mi som har gitt barna sine det navnet... Synes det høres så fryktelig pompøst ut... spesielt her hvor vi bor.... ¨Blir litt sånn som å døpe en jente Chantell, Chanel el. Kjempe harry!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Enig, synes vel ikke akkurat det er harry, men det er ikke noe fint!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Mange har det vel fra filmen "Leon", gjetter jeg. Og det er jo i og for seg greit nok. Synes navnet egentlig er veldig fint, men litt mange rundt meg som har kalt gutten sin det, så nå er jeg litt lei av det, og lei av å si "Leon, altså Leon-en til Marit." Men om Leon høres pompøst ut for deg, hvilke navn er ok da? Geir, Markus og Jonathan? Og ingenting som er i nærheten av å føles litt unikt ut? (Dog Leon er ikke det nå lenger)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Jeg liker det heller ikke.....Leon Olsen liksom.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Jg syntes det er et veldig pent navn jeg.. Har ikke brukt det selv på noen av mine sønner, men det er kun fordi jeg hadde ne hund som het Leon for noen år siden, så det passer seg liksom ikke helt tenker jeg:o)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Jeg synes også navnet er veldig fint, men for meg er det også et hundenavn. Forbinder det med en sprø dobbermann/rottweiler blanding :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå