Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Han der ække sånn som deg Fort deg bort og ta han Det er like godt som sex Å banke en stakkars faen ref. Er det ikke deilig å ha noen å hate Føles det ikke godt å ha noen å hate Er det ikke herlig å slå dem flate Er det ikke deilig å ha noen å hate Hør lyden av nakker som knekker Hør lyden av kjøtt som sprekker Det er bare å følge fingeren som peker Dit hvor de voksne leker ref. Er det ikke deilig å ha noen å hate Find More lyrics at www.sweetslyrics.com Føles det ikke godt å ha noen å hate Er det ikke herlig å slå dem flate Er det ikke deilig å ha noen å hate Han der ække sånn som deg Fort deg bort og ta han Det er like godt som sex Å banke gørra ut av en stakkars faan ref. Er det ikke deilig å ha noen å hate Føles det ikke godt å ha noen å hate Er det ikke herlig å slå dem flate Er det ikke deilig å ha noen å hate
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 "Ja jeg skjønner at det er lett å bli missunnelig på henne. Men likevel blir jeg det ikke. Hun har ikke utdannelse, hun fikk barn som 17 åring??, hun kan ikke skrive ordentlig, hun har silikonpupper, falskt hår osv. Hun er utrolig opptatt av fasaden. Det er garantert ting hun sliter med som hun ikke tar opp i bloggen sin. Vent 10 år så sitter hun der som 30 åring og er alenemamma til 3 barn. Å gifte seg så tidlig uten å ha levd livet litt først er nesten uten unntak veldig lite smart" "Sikkert en trivelig dame, hvem hun nå måtte være, men hadde jeg hatt et så begivenhetsløst liv som det ser ut til at hun har, tror jeg sannelig jeg hadde gått på veggene. Hvordan i all verden kan noen være misunnelig på noe sånt? Du må virkelig ha et trist liv HI." "Jeg ville personlig følt det som et ganske så stort nederlag i livet å gå rett fra videregående skole til en jobb i pappas firma uten noen utdanning eller annen jobberfaring å vise til."
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Nå skjønte jeg virkelig ingenting.. På tide å legge seg, kanskje??
Countess Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Hva er det snakk om! Er folk virkelig så råttne?! Kjenner jeg blir kvalm! Sitte hjemme bak lukkede dører å drive regelrett mobbing er tydeligvis noe som er helt normalt i dagens samfunn! Når skal voksne mennesker faktisk forstå at våre holdninger, og måten vi opptrer smitter av på våre barn?! Eller er det falskhet som driver dere i hverdagen? Endelig når dere kan gjemme dere bak anonymiteten kommer sinnet, og bitterheten frem?! Bare synd dere ikke klarer å stå for det! Nei kos dere bak maskene deres om at alt er bra hos dere! Mesk dere i troen deres på at dere står med svarene. What goes around comes around sier nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 "Hva som irriterer med henne ? Uff, ja nå skal du høre. På unge mødre når hun satt der og sa hun hadde en så travel og viktig jobb så klarer hun å si at i dag skal jeg legge alle disse arkene i disse konvoluttene og frankere de, så da går den dage. Trodde jeg skulle daue. Jo det er klart det tar tid å legge noen ark opp i der. Eneste hun gjør på den jobben er å sulle rundt om kring og sjekke hvordan mannen gjør det i samme firma. Han er også ansatt av faren hennes. Jeg tipper hun er SYKT kontrollsyk og sjalu, på serien skulle mannen reise noen dager og da satt hun og gråt og prøvde å ringe han i ett sett. Dama er jo gal i hue. Normale folk setter jo pris på når samboeren er vekke noen dager så man får nettopp tid til å savne personen, se hvor mye man setter pris på at man har noen som kommer hjem til en. Og det helt latterlige utseendet hennes, fy fader. Ikke for å være stygg mot henne i den forstand, hun kan jo egentlig ikke for det. Men en spiss lang fæl nese, de styggeste silikon puppene jeg noen gang har sett i hele mitt liv, de er altfor store og ser ut som 2 store ballonger som er tilfeldig kastet på en syltynn kropp. Jævlig hår, om det er falskt eller ei så ser det helt jævlig ut. Så hun har iallfall ikke peiling på å fikse opp i utseendet sitt. Hun kler seg som hennes og mauritz modell, har ingen egen stil. Alt er som plukket ut fra blader. Samme med hjemmet hennes. Hun endrer jo faen meg på hjemmet sitt hver eneste dag, jeg begynner å lure på om dama har adhd. Hadde jeg hatt 2 små barn, liksom jobbet 100% og skulle gjort alt det hun gjør så hadde jeg fallt om. Så det er noe som ikke stemmer her. Og det er ikke en kjeft som kan si noe som helst kritikk til henne på bloggen. Da kommer de som alltid at hun vurderer å legge ned bloggen fordi folk er fæle med henne. Eller så kommer mannen med noen lusne innlegg på hennes vegne om at hans kjære dame som aldri har hatt noe motgang i sitt hele liv er så lei seg og såret. Jeg er enig med at slike som rett og slett er onde og kritiserer barna hennes ser fæle ut etc hører faen ikke hjemme noen plass og det forstår jeg hun kan reagere på. Men er måten hun gjør det på. Har du en blogg og legger ut livet ditt så offentlig så må man faen meg lære seg å bare slette det negative da og godta det positive. Ikke være en så jævla dramaqueen på alt. puuhh... Da har vel jeg sagt det jeg mener om personen. Oppsummert ei utdatert barbie doll som tror hun er noe, later som hun er lykkelig, kjøper det dyreste som hun kan fordi hennes venner har råd til å gjøre det og da skal ikke hun være noe dårligere. Hun er altfor opptatt av hva andre synes om henne, later som hun har en jobb hvor hun faktisk gjør noe. Nei fysj, hvis dette er forbildet til noen som helst så sier det litt om hva liv de selv lever. Jeg er glad jeg slipper å se denne dama og hva hun driver på med mer."
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Har jo tydelig vært et innlegg der noen har hetset en blogg..igjenn! Er det mulig!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Bare til info, så er dette en teks av Ragarockers........
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Jepp det stemmer og jeg syns den var passende for mye av det som skjer her inne. Mvh Hi. Btw: Ragarockers rocker.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Noen som er misunnelige eller? Hva f*** veit dere om hva hun gjør på jobb da? Er dere der og ser på? Skaff dere et liv, sitte her inne og disse ei jente dere sikkert ikke kjenner en gang. Hva er vitsen? Jeg bare spør...
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Personlig synes jeg de som ser unge mødre er en smule spesielle jeg da.... for så kritisere her inne......
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #11 Skrevet 22. juni 2010 For å forklare litt; Syns det er så mye hat ute å går her. F.eks tråden hvor "alle" spyr ut hvor forferdelig de syns en viss blogger er. Fra den tråden har jeg klippet ut enkelte oppkast og limt inn i denne tråden. Sangteksten syns jeg er beskrivende for mye av oppførselen inne på anonymforumet. Når mennesker kan hate en person de ikke kjenner så intenst så er det ikke rart at det er krig her i verden. Mvh. Hi
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #12 Skrevet 22. juni 2010 Er sangteksten virkelig beskrivende for hvordan samfunnet er i dag? Eller beskriver den kun hvordan anonymforumssamfunnet er? Mvh. Hi
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #13 Skrevet 22. juni 2010 Sangen beskriver vel mye om hvordan du er som person HI. Hvorfor gidde å hause opp alt dette igjen når tråden er lukket. Men sov god Camilla, får ikke nok oppmerksomhet tydeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå