Gå til innhold

Første mens??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist graviditet fikk jeg ikke tilbake mensen før det hadde gått 4 mnd. Det har nå gått 2 mnd siden jeg fikk nr to og trodde her om dagen at jeg hadde fått mensen tilbake. Dette ville passet bra da snuppa knapt spiser i løpe av natta (sover fa 22.00-07.00)

Først hadde jeg lite melk i et par dager før det kom ut rødlig utflod. Noen timer senere da jeg gikk på do var det brunlig farge på papiret og litt i truse (sorry detaljer),men dagen etter kom melka tilbake også kom det ikke mer blod.

Sist synes jeg å huske at jeg blødde mye den første mensen jeg hadde. Den varte til og med i 8-9 dager... Er det vanlig at man kan få "start problemer"??

Ble litt forvirra her..

Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en bitteliten blødning ca 8 uker etter fødsel. Trodde også det var mensen som kom. Men det var det ikke, for jeg fikk ikke noen ny blødning før 12, 5 mnd etter fødsel.

Vet ikke helt hva den lille blødningen var, men jeg heller til å tro at det var en rest av renselsen. Har også lest at flere her inne har opplevd det samme.

Skrevet

Åh! Godt å høre at det er flere som har opplevd det samme. Siden det ikke tyder på noe annet nå så velger jeg også å tro at det er en liten rest igjen fra renselen jeg også.

Tusen takk for svar :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...