Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Jeg skal sende inn meldekort for Arbeidsavklaringspenger i dag. Jeg glemte å sende det i dag tidlig, og prøvde nå og gjøre det gjennom nettet, men kom ikke inn på siden med minID. Kan jeg postlegge det i kveld, så det går i morgen tidlig eller sjekker de om det er poststemplet i dag?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Du kan sende det i morgen om datoen var i dag. Du har faktisk helt til neste mandag, men om du da går over blir du ikke bare trekt en dag, men en hel uke.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 HI her. Må være noe helt galt her. Jeg sendte inn 2 dager for sent en gang, og da fikk jeg ikke penger. Regnet med at det var min feil, så jeg gjorde ikke noe med deg. Sendte inn ett for 2 uker siden også på riktig dag, og har ikke fått noen penger enda.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Hvorfor sender du det ikke elektronisk her inne på nett?? Du får jo pengene raskere og vet da at ikke meldekortet er på avveie! Rimelig idiotisk og sende det i posten når det tar lengre tid og få pengene på konto!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Ikke sikkert papirene dine er kommet i orden, og at det er derfor du ikke har fått penger.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Tror fristen for å sende før trekk er 28.juni, hvis du skulle ha sendt i dag. Vil anbefale elektronisk, for da kan du alt sende det på lørdag og pengene kommer inn tirsdag, senest onsdag. Hvis du sender to dager etter du kan og ikke får penger er det noe som er feil og du må ringe nav for å høre hvor problemet er, noe som mangler i søknaden f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå