Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 http://www.seher.no/845371/prinsesse-letizia-faar-kritikk-for-sin-syltynne-kropp Veldig trist å se et så sykt menneske opptre offentlig. Hun må ha hjelp!!!!!!! Stakkars, stakkars dame! For ikke å snakke om alle unge jenter som ser henne i blader etc, hun er ikke et sunt forbilde!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 tenkte jeg og da jeg så bildet på vg nå. Radmager er hun.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 hun ser jo helt jævlig ut! kroppen der hadde passa bedre til en 12- 13 åring enn en voksen dame med to barn!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Mary er jo nesten "kraftig" i forhold, så du bryllupet eller??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Oiii Lenge siden sist jeg så Letizia så jeg... Ikke hva jeg ville kalle forbilder.. Jeg så det bildet hvor Mary og Mette-Marit står ved siden av hverandre og MM ser ut som den dundra..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Stakkars Letizia, hun ser jo helt åpenbart ut veldig syk:( Hun er vakker men skikkelig anorektisk og det ser lite pent ut med alle de beina som stikker ut:(
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 enig i at hun er veldig veldig tynn. Men husk på at det KAN skyldes andre ting også. F.eks stress, stoffskifteproblemer, sykdommer i fordøyelsessystemet eller at hun faktisk bare er så tynn selvom hun spiser normalt. Enkelte er nemlig friske og veldig tynne. Fetterne mine f.eks er begge friske og spiser helt normalt, men de er "beinrangler" og har bestandig vært det.
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Jeg synes heller ikke hun ser syk ut. Heller tvert om? Jeg har ei i slekta som lider av anorexia og hun ser mye mer dradd ut i trekkene og er mye tynnere. Men selv om hun skulle hatt anorexia, hva skulle hun gjort. Gjemt seg under et teppe til hun sultet ihjel for å unngå å framstå som et dårlig forbilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå