Lovise79 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei jeg er 30 og bor i Arendal sammen med min kjære samboer:) Vi har to nydelige jenter på 1 og 3.1/2 år. Jeg vil gjerne bli kjent med andre med barn. Spiller ikke så stor rolle alder på barna er. Jeg liker å trene, se på film, shoppe, gå tur, ta meg en tur på byen, grille, strikke, finne på ting med barna, ja jeg er med på det meste. Synes det er fryktelig kjedelig på søndagene, så da er jeg med på noe gøy. Trenger ikke være all verdens men beske eller få besøk. Grille på stranda er fint:) Håper på å få noen venner:)
totette* Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Hei du:) Jeg kan gjerne tenke meg å bli kjent med noen her på sørlandet. Jeg har nettopp flyttet til Grimstad med min samboer og vår 7 mnd gamle datter - så jeg kjenner ikke så mange her ennå. Blir gjerne med på det meste selv, liker kafebesøk, kino, byturer etc.
StineogHilde Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Hei Vi bor også i arendal, nærmere bestemt i Nyli distriktet, og savner også noen å henge med, søndag eller ellers i uka. Kan du ikke sende en sms eller noe så kan vi ta en trilletur eller noe, grei måte å møtes på synes nå vi. nr er 93258220 Hilde og Stine
Surogvanskelig Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Nyinnflyttet i Lillesand m. baby på 2 månder skulle gjerne likt å bli kjent med noen å ta en trilletur med... skriv gjerne mail her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå