Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har vært i minibank i kveld da jeg er blakk og ikke får lønn før den 30, men alle kortene må da være sperret for det stod bare at jeg måtte kontakte kortutsteder?? Hjelpes, hvordan får jeg fikset dette fort??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Ringer banken i morgen? Om de er sperret så er det vel en grunn til det?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Har du ikke peiling på om du har nådd max-beløpet på de forskjellige kortene da?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 ja vekter streiken er vel over nå, så de har vel fått fylt på alle minibankene nå?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Har de blitt avmagnetisert så får du opp denne meldinga.. Kanskje noe slikt har skjedd?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk opp samme beskjed med mitt kort i helga, men fikk tatt ut i butikk like etterpå så jeg gikk ut ifra at det var pga. vekterstreiken. (ikke kredittkort)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Selv om vekterstreiken er over, så er ikke alle minibanker blitt fylt opp enda. Ting tar tid. Men det kommer. Var snakk om at alle minibanker ville bli fylt opp innen en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå