Mammapudding Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Vil gjerne ha masse tips til lunsj jeg kan ha med på jobb, gjerne noe som kan lages kvelden før. Her er mitt tips: GROVT BANANBRØD 2,5 dl hvetemel 2,5 dl grovt mel 1 egg 3 små eller 2 store godt modne bananer 0,75 dl smeltet smør 1 ts vaniljesukker 1 ts bakepulver 1 ts kardemomme Evt spe med melk til passe konsistens Stekes i ovn på 200 grader i ca 45 min Denne oppskriften gir et bananbrød eller mange små muffins. .
Mammapudding Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2010 Ingen andre som har tips? Jeg pleier også å lage grove muffins og slenge tacorester oppi, veldig godt:)
Lillebror og stoerebror Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Tortillalefse med smøreost, salat og røykelaks. Salat med det du har i kjøleskapet Ris med rosiner, appelsin, eple, kylling eller eventuelt andre ting Oppkuttet frukt med vanilje kesam og brød til Pizzasnurrer. Grov pizzadeig lages som kanelsnurrer men med tomatsaus eller creme fraiche, ruccola, mosarella og spekeskinke eller eventuelt andre ting Grove vafler eller lapper. Finnes masse oppskrifter. Ta med/på brunost, syltetøy, rømme eller det du liker å ha på Middagsrester Potetsalat og krabonade Jeg tenker at lunsj ikke skal være like mye som ved middag og det bør være enkelt å ta med og å lage. Håper du fikk noen tips. Jeg skal hvertfall prøve ditt:)
Gjest datatyven Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 På mitt lunchrom går det mye i knekkebrød med ost og kaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå