LiMette og lillegutt Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har fått time til UL på et sykehus, ikke hos noen private. Noen som vet om det er vanlig å ha 3D på sykehus, eller jeg må belage meg på vanlig UL? (Er forresten den ordinære ultralyden.)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 vanli UL er vel det man som regel får. Hvertfall i oslo og akershus. Mulig de har 3D på de fleste sykehus, men tror det sjeldent brukes.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Då eg var til ul sist, så slo jordmora ei lita stund over til 3D slik at me fekk sett litt av ansiktet, men ho sa at alt det ein ser etter på ein ordinær ul, å sjekke organar ol, det ser ein berre med "vanleg" ul. Så trur ikkje det er så vanleg med 3D
trudekua Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Rikshospitalet har 3D-apparater, men vi har vært der over 10 ganger i løpet av svangerskapet nå og har kun fått sett lillegutt på 3D èn gang... Tror det varierer veldig, på både lege, sykehus, by...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå