Let's hear it for the boys! Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Etter shopperus! Har svidd av 6000 (!!!!!) kr på et par timer! Oh lord, hva har jeg gjort?! Greit, jeg trengte den kjolen fordi vi skal i bryllup. Og jeg trengte de skoene. Men MÅTTE jeg bruke over 2000 kr på bursdagsgave til samboeren min?! Really?? Han kommer til å få anfall. Besvime, kanskje. Begynner å grine, kanskje. Hva er det som skjer med hjernen min når jeg shopper? Hvorfor forsvinner alt som heter logikk og rasjonell tankegang? No f-ing kidding, man kunne sikkert ha målt det om man ville!
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 He he, festlig Jeg har også vært på shopping (vi drar til Mallorca på lørdag, og trengte litt diverse) Jeg er derimot veldig fornuftlig og "gniten" på shopping. Bruker minst mulig- rart så ulike vi er
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Å, slutt! Jaja, jeg vet at jeg SUGER!
Villa Perlesukker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 I alle himmelriker... det er da ikke så varmt at du kan ha fått solstikk? Huff jaja i fjor kjøpte jeg ting til en hyttetur jeg skulle på ... det hele kostet 8900.- og etterpå var jeg dårlig i flere uker haha Men unnskyldningen er jo at om man bruker tingene man kjøper lenge nok/ofte nok så går bruksprisen ned hihi Pust inn og ut.... hihi Du skulle tatt deg en tur i Frognerparken i stedet vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå