Gå til innhold

Disse badebleiene..kan noen hjelpe meg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til et badeland om noen dager med gutten vår på 10 mnd...

har ikke badet med han enda,så vet ikke så mye om disse bleiene.

Hvilke er best,og holder de på alt liksom? Må de byttes ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte det på sønnen min da han var ca 4 mnd (har ikke badet i basseng etter det). De funket bra, de blir jo kliss våte, men holder hvertfall på ting fikk jeg inntrykk av. Man får jo ikke sett om han tissa akkurat da...

Skrevet

så skulle han bæsje så trenger jeg ikke være redd for at det plutselig flyter rundt oss?;) hehe...

Ja de blir vel mest sannsynlig våte,men er det noen andre alternativer da? han må vel nesten ha på seg en eller annen bleie,ikke bare en badeshorts..?

Skrevet

tror nok bæsjen blir inne i bleiene. De er ganske tette. Men jeg tenkte å kjøpe disse badebuksene som er til babyer, de har jo også et slags innlegg så man kan unngå slike uhell. De er jo ganske dyre disse bleiene, så hvis man skal bade flere ganger om dagen i feks en uke så blir det fort dyrt :)

Skrevet

åh,hva slags badebukser er det? helt vanlige fra f.eks h&m? og da skal h*n ikke ha bleie under?

Skrevet
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_19/PID-210035(SparBase).aspx denne typen. Har hørt at man ikke trenger å ha bleie inni de. Vet ikke hvor man får kjøpt de annet enn på nettet. Det som er dumt med badebleier er at de kan bare brukes en gang, også blir de litt kalde om man feks er på stranda hvor ungen gjerne har den på både over og under vann liksom.
Skrevet

men er det ikke litt dumt hvis de bæsjer i de badebuksene da?hvis du er på stranda... er det ikke bedre med badebleier da? og ta på vanlig bleie når man er på land..

HI

Skrevet

VI har gått på babysvømming med sønnen vår og har sett mange barn med bla libero badepleier og jeg har fortsatt ikke sett et barn de sitter godt nok på til at de ikke vil lekke ved et evt uhell... Tiss holder de ikke på og det er ikke meningen heller, for hvis de holder på tiss, så vil de holde veldig godt på vannet også (som vanlige bleier) og da ville de blitt alt for tunge. Anbefaler ikke at han har den på annet enn når han bader da vil det bli veldig vått hvis han tisser... De kan tørkes og brukes på nytt og du trenger ikke å bytte dem underveis hvis ikke han bæsjer.

Vi brukte badebukser ca som den i linken når sønnen vår var liten. De får du tak i hos babyshop, barnas hus og sikkert alle andre babybutikker. Mener jeg har sett dem hos lindex, cubus eller H&M også, men husker ikke hvilken av dem.

Skrevet

Til 21.44 :

Det står at de er praktisk for bleien da....siden det er plastfor inni.

Muligheter for at det går ann å ha bleien inni den buksa der da ... jeg vet ikke.

Skrevet

21:48

Hadde dere vanlige bleier i de badebuksene da? Eller brukte dere bare badebukse?

Hilsen hun som har testet badebleier :)

Skrevet

men med badebukse...hvis han tisser eller bæsjer,da må den vel byttes..kan jo ikke ha flere badebukser på lager ;)

så bruker du vanlig bleie i badebuksa?

funnet en her kanskje,men problemet mitt nå er fortsatt hva gjør du hvis ungen bæsjer? må du ha en ekstra badebukse da eller?

http://www.trebjorner.no/productdetails.php?product=1693

Skrevet

Så kanskje badebleie OG badebukse er greia??hehe... eller vanlig bleie i den badebukse...fælt så vanskelig det skulle være å få tatt seg et bad da ;)

Skrevet

http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=21&subkategori=63

slik badebleie bruker vi på babysvømming. blir også å bruke den når vi skal til syden. er akkurat som en truse. skal IKKE ha vanlig bleie under. tisset renner ut, men bæsjen blir inni. har enda ikke hatt bæsjeuhell i bleien, så har ikke tenkt hva jeg skal gjøre hvis det plutselig skjer. ha med hundebæsjpose...? :P

Skrevet

22:37 her

å nå ser jeg at du sier dere skal til badeland... bæsjer han i badebleia der så tar du barnet med bleien på til do, og hiver bæsjen i do, skyller bleien i vann og tar på igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...