Gå til innhold

Makan til Sjabby folk i unge mødre DK altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De må jo liksom ha funnet de verste av de verste? Og hun som sitter å pumper å røyker inne hele tiden!? Men danskene er jo mer liberale enn oss da. Synes bare det er så mange tragiske i det programmet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor synes jeg at det greit at vi ikke er like liberale her til lands.

Måtte kommentere det sist selv. Makan til shabby folk i forhold til unge mødre Norge.

Skrevet

Jeg vet det! De er halvfeite, kvisete, røyker inne og har inventar som ser ut som de har fått det gratis på finn.no! Grusomt!

Skrevet

HI

Ja, jeg blir helt sjokka når folk røyker når de er gravide i dag og ikke minst INNE med ungene rundt! Ja, dete r like greit at vi ikke er så liberale ja!

Skrevet

Sign - Anonym 21:17!!

Og, synes det er direkte merkelig at de serverer alkohol i barnedåpen..

Jeg er ung mor Norge - og er i sjokk, egentlig:S

Skrevet

Ja, stakkars barn! Hva koster det de voksne å røyke ute egentlig?

Huff, for noen folk. Setter andre unge mødre i et veldig dårlig lys!

Skrevet

Vi kan "trøste" oss med at UK er verre!!!

Skrevet

Huff, er det sant? Haha, ja det er også et generelt "sjabby" folkeslag! Er man på ferie sydover så kan man spotte ut briter på laaaaang avstand!! Hoho

Skrevet

Haha? Du ler av at barn har det verre enn der det blir røykt innendørs?

Skrevet

Har ikke sett kveldens episode enda, men har sett de andre episodene.

Må bare si at det feite droget av en damprøyker (hun på 18 som bor på gård) er noe av det verste jeg har sett. Får håpe at mødre av det slaget er i mindretall, også i Danmark.

Skrevet

Hehe nei, det var mer av Briter generelt! Sånn utseendemessig....og ja, jeg vet at det er usaklig! Men det er jo funny!

Skrevet

Hun var ikke med i dagens episode, har sikkert sykmeldt seg! ;)

Skrevet

HI

Ja, vet du hva! Det var det første programmet jeg så også og det var helt sjukt!!! Jeg reagerte også på det og synes nesten det er rart om ingen griper inn. Det var jo rimelig filthy rundt om kring og da. Makan til folk!! Høygravid og røyke på tv, ikke skjemmes litt engang. Jarra!

Skrevet

Ja, huff... Jeg tenkte akkurat det samme. Meget ressurssvake mennesker hele gjengen. Late og gidder ikke å jobbe! Røyker foran barna og er sinnsykt shabby!

Synes så synd på barna, jeg... Og spesielt han nydelige gutten som kanskje blir tatt vekk fra foreldrene... Huff... Han er jo så søt! Men kanskje like greit at han blir tatt eller??

Skrevet

Ja, hun virker jo lite samarbeidsvillig med barnevernet og vil at de skal la henne være i fred. Våkn opp og se på deg sjøl sier jeg bare. Barnevernet er jo der først og fremst for å hjelpe og veilede, ta i mot støtten da idiot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...