2barns mor Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hva gjør dere jenter som ikke har tid eller mulighet til å dra på treningsstudio? Dere som trener hjemme... hva gjør dere? Har dere noen enkle, men effektive trenings-dvd`er å anbefale?
playground princess Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Kjenner du til Jillian Michaels? Søk på youtube så får du et inntrykk Eller send meg en pm om du vil høre mer...
Tired mama Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 "30 day shred" er MEGET effektiv! Jeg hadde i utgangspunktet ikke så veldig mye å ta av, men på en måned har jeg mistet 5,5 cm rundt livet. Og det UTEN å ha endret kosten. Er altfor glad i poteter og potetgull og godteri i helgene (for meg er helgen fredag-søndag). Man ser tydelig at jeg har mistet fett rundt magen. Magemusklene begynner å synes, og jeg har fått markerte armer og bryst. Tenkte å legge om kosten litt etter hvert også, og da når jeg sikkert målet mitt om en "perfekt" kropp. Jeg har ikke tid til å dra på treningsstudio, men jeg får nå trent hver dag. Trener 20-30 minutter hver eneste dag etter at gutta er lagt. Jeg blir fort lei ting, og dette er det eneste jeg har klart å opprettholde. Råder deg til å sjekke ut dvd`en! Får kjøpt den på play.com for ca. 55 kroner. Lykke til med treningen! :-)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har en trenings-DVD med Anette Stai. Liker den veldig godt og den er stadig vekk i bruk! Enkle, virkningsfulle øvelser som alle kan få til, uansett utgangspunkt. Liker særlig godt mageøvelsene:)
Fire småtroll Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Akkurat nå bruker jeg også 30 day shred, liker den veldig godt. Effektive enkle øvelser i 25 min. Den er egentlig laget sånn at man skal trene hver dag i 30 dager, men jeg bruker den ikke sånn. Jeg trener 4-5 ganger i uka og det går helt fint, merker klart fremgang. Ellers har jeg en dvd som fulgte med strikken min og den er fin. Kjøpte en treningsstrikk i sportsbutikken, den kostet en drøy hundrelapp også fulgte det med en dvd med øvelser. Veldig fin trening! Også går jeg turer da, mannen og jeg bytter på litt med å ta en time i skogen etter at ungene er lagt for kvelden.
<3A&A<3 Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er alene med 2 barn,så har ikke mulighet til å stikke ut å trene på kvelden. Men jeg trener hjemme i stua med et Wii danse spill som heter Just dance(er egentlig ikke treningsspill,men det funker,blir rimelig svett,hehe)... Startet med 40 minutter for 10 dager siden,men de 2 siste dagene har jeg økt til 1 time. Har ikke sett noe særlig forskjell enda,men håper det kommer!! jeg har også lagt om kostholdet,så håper det hjelper på litt... Jeg bestilte også 30 days shred i stad,så blir spennende å prøve det... Skal til Spania om 6 uker,så det er inspirasjonen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå