Gå til innhold

Trenings-dvd, noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere jenter som ikke har tid eller mulighet til å dra på treningsstudio? Dere som trener hjemme... hva gjør dere?

Har dere noen enkle, men effektive trenings-dvd`er å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du til Jillian Michaels? Søk på youtube så får du et inntrykk :) Eller send meg en pm om du vil høre mer...

Skrevet

"30 day shred" er MEGET effektiv!

Jeg hadde i utgangspunktet ikke så veldig mye å ta av, men på en måned har jeg mistet 5,5 cm rundt livet. Og det UTEN å ha endret kosten. Er altfor glad i poteter og potetgull og godteri i helgene (for meg er helgen fredag-søndag).

Man ser tydelig at jeg har mistet fett rundt magen. Magemusklene begynner å synes, og jeg har fått markerte armer og bryst.

Tenkte å legge om kosten litt etter hvert også, og da når jeg sikkert målet mitt om en "perfekt" kropp.

Jeg har ikke tid til å dra på treningsstudio, men jeg får nå trent hver dag. Trener 20-30 minutter hver eneste dag etter at gutta er lagt.

Jeg blir fort lei ting, og dette er det eneste jeg har klart å opprettholde.

Råder deg til å sjekke ut dvd`en! Får kjøpt den på play.com for ca. 55 kroner.

Lykke til med treningen! :-)

Skrevet

Jeg har en trenings-DVD med Anette Stai. Liker den veldig godt og den er stadig vekk i bruk! Enkle, virkningsfulle øvelser som alle kan få til, uansett utgangspunkt. Liker særlig godt mageøvelsene:)

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg også 30 day shred, liker den veldig godt. Effektive enkle øvelser i 25 min. Den er egentlig laget sånn at man skal trene hver dag i 30 dager, men jeg bruker den ikke sånn. Jeg trener 4-5 ganger i uka og det går helt fint, merker klart fremgang.

Ellers har jeg en dvd som fulgte med strikken min og den er fin. Kjøpte en treningsstrikk i sportsbutikken, den kostet en drøy hundrelapp også fulgte det med en dvd med øvelser. Veldig fin trening!

Også går jeg turer da, mannen og jeg bytter på litt med å ta en time i skogen etter at ungene er lagt for kvelden.

Skrevet

Jeg er alene med 2 barn,så har ikke mulighet til å stikke ut å trene på kvelden. Men jeg trener hjemme i stua med et Wii danse spill som heter Just dance(er egentlig ikke treningsspill,men det funker,blir rimelig svett,hehe)... Startet med 40 minutter for 10 dager siden,men de 2 siste dagene har jeg økt til 1 time. Har ikke sett noe særlig forskjell enda,men håper det kommer!! jeg har også lagt om kostholdet,så håper det hjelper på litt... Jeg bestilte også 30 days shred i stad,så blir spennende å prøve det... Skal til Spania om 6 uker,så det er inspirasjonen min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...