Jente+Jente+lillegutt Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei Jeg er mamma til en gutt på 4,5 mnd. Jeg har to ganger etter fødel (første gang for 2 md siden og siste gang i dag) fått litt friskt blod på papiret etter å ha vært på do. Dette er fra underlivet - ikke baken. Det er altså ikke mensturasjon. Var til gynekolog etter første episode, men alt så fint og normalt ut. Noen andre som opplever at det kommer litt blod uten at det er mensen som er i gang igjen? Har liksom trodd at det er den som kommer begge gangene, men det gir seg altså. Litt små bekymret, og har ikke tid til å være det for å si det sånn. Må nye mammarollen uten bekymringer. Håper på svar fra dere som har erfaringer med dette.
erteposen + 4 Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg vil tro det er helt normalt med litt småblødninger, i alle fall har jeg hatt det etter mine fire barn og aldri tenkt det skulle være noe. Det kommer jo an på hvor mye/om du ammer også. Om du ikke har smerter, eller noe annet er unormalt, tror jeg nok at det er kroppen din som begynner å lande etter svangerskap og graviditet. På tide å tenke prevensjon:)
Gulosten™ Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Litt spotting er like normalt som alt annet. Amming og hormoner har langt i fra gjort dette stabilt enda, jeg tror du skal ta det helt med ro. Alt blir så endret etter sv.sk og fødsel, veldig vanlig at det tar veldig lang tid før det normaliseres Ta kontakt med lege igjen hvis du får smerter, blør klumper eller har veldig kraftige blødninger som du aldri har hatt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå