<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hvordan ser den som regel ut? Hadde sex med samboer forrige uke, og dagen etter kom det litt gulaktig fast slim ut. Tenkte ikke noe over det der og da, tenkte at det sikkert bare var rester av sæd og utflod. Men nå har jeg tenkt litt på det... det kan ikke være noe annet, som f.eks slimproppen? Tror ikke det, tenker at det sikkert er noe så uskyldig som først nevnt. Mener jeg har opplevd det samme tidligere i sv.skapet etter sex. Men man klarer jo ikke la være å lure på alt mulig rart. Er 36 uker imorgen. Noen som har opplevd det samme som meg?
las chicas Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 min slimpropp var det blod i. var ikke tvil om at det var den. er nok bare sæden som er kommet ut igjen
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Ja, tror egentlig det selv også, virker som det mest logiske. Tror man vet det hvis det først er den.. man har det vel gjerne på følelsen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå