Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei... :) har pakket litt i en trille koffert.

* ammeBH +innlegg

* truser

* sokker

* joggebukser-2

* t-skjorte-2

* genser

* slippers

* hentesett

* toalettsaker

* kamera

* mob lader

* kortstokk

er dette unødvendig masse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei synes da ikke det.. Er det jeg har pakket med og.

Men pakket ned shorts tilfelle det er KNALL vær. Da orker jeg nok ikke gå med joggebukse :P

Hårfhøner har jeg med og.. Sies at det skal være kjekt og ha med for og tørke seg etter en dusj.. Siden man er sår neden til og evt om man revner :S

Og hentesett til Vesla

Skrevet

:) da er d bare å sette seg ned å vente til han vil komme ut.... :)

gleder meg! rimeli lei nå!

Skrevet

Når har du termin ?

Skrevet

dette er jo nesten flaut å si høyt, men...

Jeg har pakket ned en kjølemaske til øynene mine jeg da, hahahahaha!!!!!

men seriøst, skal jeg først sove dårlig noen dager etter fødselen, så vil jeg hvertfall ikke se ut som en hamster i fjeset ;0( Hovner sånn opp i øynene hvis jeg ikke får sovet skikkelig og da er det med i bagen ;0)

Forfengelig???? jeg???? neeeeeei

Skrevet

* amme-bh + innlegg

* amme-topp

* truser

* bind

* intimservietter

* sokker + ullsokker (haaaaater å fryse på beina)

* joggebukse

* genser

* hentesett

Toalettsaker osv. tar jeg når det braker løs (har ikke dobbelt opp av alt).

Skrevet

jeg er tilfeldigvis inne og kikker her...og mimrer litt ;-) fikk min baby i februar, så det begynner å bli en stund siden.

Hadde selv en ganske lang og tøff fødsel m komplikasjoner etterpå som gjorde at jeg var på barselavdelingen i 1 uke. Hadde håpet på hotellet, men sånn ble det ikke.

Dette vil jeg anbefale å ha med;

- druesukker og energidrikk (kom veldig godt med, selv om jeg på forhånd følte det var litt drøyt å dra med seg...)

- ullsokker og et varmt "inneskjerf" (etter fødsel og i mitt tilfelle mye blodtap så er en frysen).

- Bind; her kan jeg kun anbefale STORE Tena Lady ( av alle ting). De er fantastisk myke - og det er det man trenger etter en fødsel! Ler godt nå av de supertynne libresse night jeg hadde med, haha...de ble aldri brukt!

- ang truser så var jeg overlykkelig for å kunne bruke nettingtrusene på sykehuset - og kaste de etter bruk. Skal love for at det blir mer søl enn man kan forestille seg...

- myke, løse og store klær - og topper som dekker "bleie-rompa"...måtte få mannen til å komme m ekstra her.

- minimer toalettsakene; jeg pakket tidlig en, men enkelt. Men var altså 5 dager på sykehuset før jeg orket/gadd å sminke meg i det hele tatt. vanligvis går jer aldri ut uten! Men det er virkelig ikke det som er fokus etter fødsel ;-) men sikkert annerledes om man er i toppform og bor på pasienthotellet.

- STORE, myke ullinnlegg til amme-bh

-purelan-krem (god til både lepper og pupper!)

- og husk å lufttørke puppene etter amming - ikke pakk de inn før de er helt tørre. og smør på morsmelk når den kommer.

lykke til - dere har mye å glede dere til!

Skrevet

Har pakket i stellebagen jeg:

Lypsyl

Deodorant

Shampo, balsam

Tannbørste og tannkrem

Litt klær til baby

Tre par sokker til meg

En bukse til meg

Før vi drar slenger jeg eller samboeren i:

Kamera, mobil, og ladere

Et par topper

Lommebok med helsekort

Sminke, hårbørste og ansiktskrem

Skrevet

har termin 10.07 så nermer seg!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...