Gå til innhold

Lure mannen til et til barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sex så sjelden og jeg orket ikke "fornye" spiralen etter jeg tok den ut, er ikke sikker på om mannen vet dette, men har lyst og "lure" han til og få et til barn med meg så jeg har noe og styre på med og kose meg med, om han ikke vil være intim under graviditeten eller etterpå driter jeg egentlig i!

Men er det egoistisk av meg og lure han til at jeg skal bli gravid?? Kan jo si at det var et uhell om han blir sinna? Spiraler kan jo også fuske??:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ett barn du snakker om, ikke en ny kjole. Kanskje en psykolog kan hjelpe deg?

Skrevet

Fy deg. Dette syns jeg er en skrekkelig dårlig ide!

Skrevet

Han bør absolutt informeres om du tenker å lure han. Skikkelig dårlig gjort!

Skrevet

Kan du ikke bare si at du vil ha en unge da? De fleste av oss har kvinnelist nok til å overbevise en mann om at et barn er en god ide. Klarer du ikke å overbevise han er det vel neppe en god ide å lure han..

Skrevet

Det fæle er at sleipe kjerringer som detta har altfor mye makt på området. Lenge leve samvittigheten. Fy faen å dårlig gjort! Du kan jo ikke lure på deg et barn. Det skal jo være en fin ting dere skal dele det*!

Skrevet

Det er utrolig stygt gjort hvis han ikke vil ha flere barn selv!

Skjønner ikke at det er mulig å være så selvsentrert!

Skrevet

Dere skjønner vel at det er noen som troller med dere? Ingen med vettet i behold "lurer" noen til å få barn

Skrevet

Har du lyst har du lov men har du vett lar du vær. Virkelig. Det er lov å drømme å ha lyst, det har jeg og, men ALDRI om jeg lurer mannen til noe han ikke vil. Det er ikk DITT barn, det er deres å det bør være høyt ønsket av dere begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...