husmus &2 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hvordan er det? Virker det billig? Lurte litt på å legge det inn på kjøkkenet for så å male det hvitt i et håp om at det kan minne om malte tregulv...
Studine mevik Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg kan huske tante kjøpte det en gang. Det tok ikke lange tida før det var gliper mellom plankene. Det er rett og slett ikke bra.
It's all about me Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Har laminatgulv fra ikea på soverommet, parkett i andre rom. Bytter lett ut parketten med ikea-gulvet i alle rom. Ikea-gulvet ser bedre ut, tåler mer og er lettere å holde rent. Å trumfe igjennom det er det smarteste jeg har gjort. Har det hvite gulvet.
lille je Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Har laminat fra Ikea på flere rom. Det er finere enn dyrere laminat vi har andre steder, og virker mer slitesterkt. Det ser også like fint ut, om ikke finere!
rødt&blått Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Vi har det på 2 av soverommene. Hatt det i ca 1,5 år og det ser fortsatt like bra ut. Ville ikke malt det, for da ser det helt slett ut.. ikkeno struktur i det vi har ihvertfall, så da vil det se ut som en eneste stor plate!
husmus &2 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2010 Åh, glipper i det høres faktisk lovende ut.. Jeg tenkte kanskje det gikk ann og legge de med litt mellomrom mellom hver planke, men det er kanskje ikke per planke de kommer? Søren og at ordentlig tregulv skal være så dyrt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå