Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Noen som er hjemmeværende og som også har hest? Hvordan organiserer dere dette? Jeg har en på 18 måneder som skulle i barnehage og får nå en hest om ca 1 mnd. Nå går kanskje ikke barnehagegreiene i orden så da må jeg få til noe her. Har ikke mulighet til å ha hesten hjemme. Noen som har noen gode løsninger på dette?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 ??? Barnehageplassen brukes jo til barn og ikke til hester... Hvorfro går ikke barnehageplassen iorden? Hvis det var klarer og bekreftet så kan de vel ikke trekke plassen tilbake? Kanskje du skulle ha begynt å se etter dagmamma?? Hvorfor skaffet du deg hest hvis du ikke har stallplass? Uansett, hvis du skal ha hest og ikke har en stall eller lignende, så må du undersøke muligheten til å sette hesten på for et eller annet sted i nærheten.
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 En bekjent pleide å ta med seg ettåringen til stallen ... hvordan hun organiserte det i detalj aner jeg ikke men som to-treåring var den vesle jenta allerede en ihuga ponni-rytter (type mini-mini-ponni).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå