Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Og hvor handler dere IKKE?! Er så skuffet over H&M om dagen, synes det bare er Star Wars, Spiderman og Biler. Biler er ok på noen plagg, men synes nesten alt er helt usmakelig der nå altså... Vet nesten ikke hvor jeg skal kjøpe klær mer, synes det er trykk på alt! Så hvor handler så dere klær? Altså hverdagsklær, ikke dyre merkeklær
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Tja, lenge siden jeg har handlet egentlig. Men oftest Lindex, Cubus, KappAhl og H&M. Iblant Fretex om jeg finner noe fint der. Alle butikkene har veldig variert tilbud må jeg si. H&M er mye slik du skriver, KappAhl er iblant litt harry og på Lindex her er det bittelitet utvalg. Så ingen av butikkene er en tier.
The Bad Gal Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg elsker fargene og trykkene på Lindex-klærne, og Name it er jeg også glad i. Kjøper også på HM, samt litt her og der, av merker som f.eks Polarn o pyret, Tummen(svensk), Moonkids, Nova Star og andre lignende merker på nettbutikker. De på nett er litt dyrere, så handler ikke så mye av det, men de har ofte salg så man kan gjøre gode "fynd":-) Jeg er ikke så begeistret for Kappahl, de mister formen og passer ikke mine barn i utgangspunktet, litt samme med Cubus. Nå har jeg bare jenter, så er ikke så bevandret i gutteavdelinga, desverre. Har du vært på Me&I homeparty noen gang? De har litt spreke, gode klær til sånn midt-på-treet-pris.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Benetton, helst. Har gutt på 3 år. Omtrent ikke trykk i det hele tatt:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 HM har jo litt annet. Star Wars synes jeg er greit, men der er mye stygt. Jeg er SW fan fra gammelt av. De har jo litt "vintage" Disney som fungerer og den økologiske serien har topper og gensere uten trykk. Ellers liker jeg buksene på HM siden mine trenger trange bukser. Lindex har mye fint for barn under 3 år, over blir det litt puslete. Cubus liker jeg sjelden klærne til og passformen fungerer dårlig til mine, bortsett fra den grå ulla som også er kul til skolebarn.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Ja, NameIt liker jeg også, men etter å ha nesten sluttet helt å handle på H&M, og gått mer og mer over til NameIt, synes jeg i grunn de har mye likt der også. Kappahl og Cubus liker jeg ikke i det hele tatt, synes det blir mye "harry" og ser dårlig ut. Lindex... Nja, ok... De har noe fint. Men synes alt er med trykk, og det irriterer meg! Skal prøve litt på Benetton Kanskje litt mer på POP, men der synes jeg mye kan bli i dyreste laget til en aktiv gutt som ødelegger klærne HI.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er veldig glad i Lindex og Polarn & Pyret. Og litt Name It til eldste på 6 år. Jeg handler veldig lite på H&M og Cubus. Om jeg kjøper noe der, er det basisplagg som underskjorter, pysjer etc 6 åringen og jeg har en avtale om at han kan ha de grufulle figurene ala spiderman på pysjene - men ute blandt folk går han ikke med det. Da er det gjerne fargeglade plagg i bhg og litt dusere, gammeldags stil til fest. Og jeg syr masse selv, slik at det blir akkurat som jeg ønsker. Og begge gutta er superhappy.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 Stort sett Name it, sportsbutikker, Linus & Lotta og H&M. Men enig, H&M har mye drittklær om dagen... Jeg er veldig glad i dansk design! Så jeg snoper litt av den slags i blandt =)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Jeg åpner en butikk for rettferdig produserte, økologiske barneklær i Trondheim den 17. juli. Håper noen av dere vil handle klærne deres der. Du finner den i Kjøpmannsgata 51, i lokalene til Etikken, en etisk dagligvarehandel.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #11 Skrevet 22. juni 2010 Handler endel på H&M ,men ikke de typiske star wars og biler klærne nei. Så går det mye i Name it,elsker fargene. Ellers plukker jeg opp litt her og der på salg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #13 Skrevet 22. juni 2010 Mest på reflex, barnas hus og name it. Men finner avogtil noe på H&M, cubus.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #14 Skrevet 22. juni 2010 Hovedsaklig Barnas Hus og Reflex, eller butikker der de har tilsvarende merker. Har ikke problem med å finne klær uten "tøffe" trykk hvis jeg handler der. Liker best merkene Facts og Lego Wear Finner av og til noe på H&M og Name It også. Men nå når han snart er på str 92 blir det vel verre med det. Da blir det fort litt andre klær enn det er opp til str 86.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #15 Skrevet 22. juni 2010 her er noen nettbutikker jeg liker: http://www.kidsloveit.no/display.aspx denne er billig, på prisbazar er det kjempe billig http://www.babyplaneten.no/kategori.php?kategori=23 http://lillemille.dk/
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juni 2010 #16 Skrevet 22. juni 2010 Vi handler litt forskjellige steder H&M Lindex Ellos Fr. Lyng Cubus Osv, osv...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #17 Skrevet 22. juni 2010 Handler litt overalt.. HM, Cubus, Lindex, Kappahl, Reflex og en barnebutikk jeg ikke husker navnet på.. Syns det er få nøytrale fine babyklær.. Syns de fleste er veldig jentete eller guttete.. Jeg har gutt, og begynner å bli ganske så lei av blått, og altfor søte klær.. Vil ha noen normale vanlige babyklær..
thefair Skrevet 22. juni 2010 #18 Skrevet 22. juni 2010 Dessverre ingen nettbutikk med det første, men jeg kan anbefale mirus.no som en svært rimelig nettbutikk for rettferdige, økologiske klær.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #19 Skrevet 22. juni 2010 www.lenepålandet.no. Økologiske og fair trade klær. Mye fine farger og myke klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå