Gå til innhold

Foreldre som har barn, er dårlige foreldre.. read this

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, nå har jeg sagt det!

Fy faen så dumme tråder dere lager.

Foreldre trenger jo alenetid de også, man er jo ikke dårlige foreldre av den grunn!

"Nei, ungen er hele livet mitt! Jeg kunne aldri vært borte fra ungen min 1 dag."

"Hvorfor får man unger, hvis man ikke skal være sammen med dem hele tiden?"

BULLSHIT-snakk fra ende til annen...

Kan ikke dere bare holde kjeft over deres idiotiske tankegang, og la andre få leve som de vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. så sant så sant!

Man må bruke sunn fornuft i mange tilfeller! Mange som er svært så firkanta :-) "Enten er det SÅNN eller så er det SÅNN! Ingen nyanser her i gården! Nehei!!!!!!!!!!!"'

Ler meg ihel...

Skrevet

Halleluja!

Skrevet

Tipper det er meget unge mødre,evt meget umodne/dumme mødre som lever "A4"...De tror de gjør alt best.Vil gjerne virke perfekt :-D Klart det er stas med første ungen,derfor vil de også være supermamma :-D..Men gi de noen "år på ræva".Så ser de hvor tåpelig de er!

Foreldre trenger tid for seg selv.Særlig hvis de vil at forholdet skal vare...;-)

Skrevet

HI her..

Jeg er ung mor selv, og sier ikke at jeg er perfekt akkurat, men her er det de rundt 30-35 som er helt ekstreme på at andre gjør feil. Gjør man ikke som dem, er vi jo verdens verste foreldre.

Men ser også at det bikker andre veien. Man har jo de som er unge (som ikke vil bli som de andre foreldrene) som får barnevakt to dager i uka og nesten hver helg.

Men synes alikevel at folk skal begynne å se på deres eget liv, i stedet for alle andres. Folk irriterer seg nok over dere også:)

Skrevet

Og så kommer de til å sitte der med tenåringer som henger i skjørtekanten, som ikke kan gjøre noen ting alene, og lurer på hvor de har feilet!

Nei ved å være sammen med ungen hele tiden fra dag én, gjør man dem en bjørnetjeneste.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at de mest hysteriske mødrene er de over 30. De som har levd livet og gjort alt i såkalt perfekt rekkefølge. Det er bare 2 år til jeg selv blir 30, så jeg er ikke en ung misunnelig mor.

Jeg tror det er få som mener at man ikke skal kunne være borte fra barna sine i noen dager iløpet av 18 år. De må være meget spesielle og jeg tror ikke barna har godt av det. Barn har faktisk godt av å kjenne på det å være borte fra foreldrene, det er en del av det å bli selvstendig. Men det bør skje gradvis. Det er naturlig at man er kortere tid borte fra barna når de er baby, fremfor når de er 4, 10, 15 år osv.

Folk får gjøre som de vil, jeg har null dårlig samvittighet for at jeg reiser bort fra barna mine i noen dager. Det er vel fortjent.

Jeg lurer på om de som aldri reiser fra barna har så dårlig samvittighet, fordi de ikke er gode nok mødre til vanlig, siden de tror at det som gjør de til gode foreldre er hvor mange dager de er borte fra barna.

Det er forskjelle på å alltid reise bort fra barna hver gang man har langfri, fremfor å reise bort en uke i året, eller annenhvert år.

Det er også ganske egoistisk å alltid henge med barna sine, for å pleie sin egen dårlig samvittighet. Barna trenger litt foreldrefri de også. Særlig de større barna.

Skrevet

Hehe, det kommer ganske tydelig frem gjennom måten du skriver på, HI, at du er ung, så det trengte du igrunn ikke å presisere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...