Gå til innhold

noen som ikke har sett noe(annet enn fostersekk)på ul uke 6?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som ikke har sett noe (annet enn fostersekk) på ul uke 6?

var legen bekymret da? eller beroliget legen med at det kanskje kom til å vises noe på ul f.eks uken etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok tidlig ultralyd i uke 8, men da var fosteret alt for lite i forhold til alderen. fikk ny time 2 uker sendere og da var fostersekken tom. Hadde hatt en MA. Legen min så veldig bekymret ut, så jeg skjnte at noe var galt. Men er gravid igjen nå, så jeg håper at dette holder seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på tordag og så bare fostersekken på 55mm nå i min uke 6. Gynekologen sa d var for tidlig å se noe mer siden d var så tidlig i svangerskapet. Jeg tok UL kun fordi legen var usikker på hvor langt jeg hadde kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så også bare fostersekken var på UL ca 5+5 trodde legen. ble satt tilbake en uke, trodde egentlig at jeg skulle være 7 uker på vei.... men legen var ikke bekymret. fostersekken var i rett størrelse, han sa at dersom fostersekken var større og tom ville han ha vært bekymret, men at nå var det nok bare for tidlig til å se noe.... var utvendig UL. fikk time igjen om en måned så virket ikke som om han var bekymret for noe iallefall :) har stresset litt med dette, men har nå klart å slå meg til ro med at legen har nok rett ;) hehe, hormoner!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...