mamma til gutta boys! Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Ikke vet jeg.. er jo snart 5 år siden jeg var gravid sist så jeg har jo glemt alt.. Jeg er bare 35 uker på vei, men i de siste dagene har jeg begynt og få forferdelig vondt helt nederst i magen og oppi meg, på en måte.. Da jeg går.. (noen ganger.) I natt hadde jeg en god del menssmerter i mage og rygg.. føltes som de kom i tak, men de var ikke særlig kraftige.. men nok til at jeg våknet av det. I dag har jeg sitti på do omtrent hele tiden med utrooolig løs mage! Noen som har noen erfaringer og dele? jeg vet jo at det er ganske tidlig også.. men lurer allikevel jeg
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Det du beskriver er vell kunn kynnere med menslignede smerter, jeg har det også, men jeg er 37 uker på vei, men har hatt det ei stund nå... Jeg har også hatt flere løsmage dager, for så å få hard mage igjen... Senest i morrest hadde jeg løs mage, men nå er det over igjen... ) Modningsrier kan du ha ) Det er jo positivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå