Gå til innhold

Litt av hvert! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Babyen min i magen hikker HVER dag, og noen dager flere ganger.. Normalt? :-P Noen andre? :-P

- Begynte å vaske alt til babyen i går! Jøss for en jobb! Jeg har ikke kjøpt særlig mye klær til han heller, kun det han absolutt trenger. Men er jo så mange forskjellige grader det skal vaskes på. Har vasket 7 maskiner siden i går kveld og har enda et par igjen. Djises! :-P Noen andre som holder på med vaskingen nå? :-)

- Jeg er begynt å sove sååååå dårlig om natten. Verker i hoften etter en liten stund på en side, snur meg over på andre siden, og så verker det i den hoften etter en liten stund. Krampe lignende smerte! Hiver meg fram og tilbake slik hele natten. Og da jeg skriver HIVER meg rundt, så overdriver jeg! :-P Er mye stønning, pusting og pesing! :-/ :-P Noen andre??? Hehe.

- Jeg er begynt på ønskebrev til jordmor, noen andre som skal skrive det? :-) Litt kjekt å kunne skrive ned noen ord som ikke kommer i smerte! ;-P Og jeg må beklage på forhånd for eventuell banning og hvis jeg virker respektløs eller noe! :-P

Tror disse 5 siste ukene kommer til å gå veeeeeeldig sakte!

-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har og 5 uker igjen til termin!!! Hvor skal du føde?

- Har såvidt begynt med vaskingen, men ingen oversikt enda...må sortere klærne fra storesøster og se hva som trengs...

- Sover heller ikke så godt om nettene lenger, kjenner igjen det du sier om vondt i hoftene, og å "hive" seg rundt, haha! Vi har ikke vannseng, men tror mannen min føler det slik innimellom, slik jeg holder på, hehe.

I tillegg må jeg ofte opp på toalettet, tror det var 4-5 ganger i natt - rekord!!!

-skriver ikke noe ønskebrev, skal på innskriving på sykehus på onsdag, men min erfaring er at det endrer ikke stort. Men nå har ikke jeg noen spesielle ønsker heller, annet enn at min mann er med og at alt går vel! Har så absolutt lyst på smertestillende, men måtte fint klare meg uten de 2 foregående gangene og regner derfor med at det blir likt denne gangen og. Lystgass har jeg jo fått, da:) Men for alt i verden, det var ingen klage, hadde 2 flott fødsler og håper inderlig denne og blir flott!!!!

Tror de siste ukene vil gå fort jeg, må rydde og klargjøre barnevogn, seng etc. mye å putle med her hjemme:) Og så må vi huske å sove godt og slappe av,mens vi kan!!!

Skrevet

Hei.

Her er det også 5 uker igjen til termin:) Nesten alle klær er vasket og ferdige,men trenger å vaske litt sengetøy, gjøre klar vogna og sånne småting.

Har ikke fått lagt de nyvaska klærna på plass da jeg ventet på at gubben skal male taket og sette opp det nye garderobeskapet.....jeg er stresset,men har har allverdens av tid virker det som...... føler at jeg har masa litt nå i ett par uker..."åhh.....vet du hva jeg gleder meg til...at garderobeskapet blir satt opp slik at vi får ordnet klærna på plass"...men han biter ikke på den hehe;)

Ellers så har jeg også veldig vondt i hoftene om natta og det er vondt å ligge for lenge på samme side.....vrir og vender meg ørten tusen ganger i løpet av natta....

Nå gikk jeg ut i ferie i dag og det skal bli deilig:) Guttungen har skolefri og vi kan kose oss litt før lillebror kommer. Han har en kompis som er alene hjemme om dagen så han kommer tidlig på besøk hehe.....så sove lenge på morran blir det nok ikke noe av:)

Skrevet

Heei:-)

Babyn hikker her også, noen ganger opp mot tre ganger om dagen. (varierer litt) .. :-)

For et par dager siden begynte jeg med babyvask, gått to maskiner med klær, en maskin med sengetøy, og blir en maskin til med babyhåndklær + kluter, også tepper :-) Henger på tørk nå, vel, det er vel tørt nå. hadde tenkt til å ta det i tørketrommelen, men tørker nesten kjappere på stativet :-) og det ble mykt og deililg aliekvel :-)

Jeg sover også dårlig, men det er ikke pga noen smerter egentlig, eller, jeg er litt "lei" i beina på kvelden.. også sover jeg dårlig pga magan, haha, når jeg våkner føler jeg at jeg nesten har "herpa" babyn, hahaha. Vanskelig å forklare egentlig .. men jeg ligger på siden, og kanskje enda mer ned mot madrassen,føler at jeg finner stillinger som ikke er så passene med en baby i magen ..

har termin 31 juli jeg :-) Godt å få ting i orden egentlig, jeg merker at jeg begynner å bli sliten .. slitsomt å ikke sovne ordentlig før kl fire om natta :/ innimellom har jeg NULL med krefter. Akkurat som at armer, ben ja hele kroppen nekter å røre på seg..

Ønskebrev hadde jeg tenkt til å skrive, men tror jeg dropper det. Jordmødrene er veldig imøtekommende .. og de err vant til kjefting og banning. Jeg tenker heller at de får en hilsen etter fødsel jeg, hvis jeg føler at det er riktig .. (med blomster eller noe).

Lykke til :-)

Hvilket sykehus hører du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...