Gå til innhold

Tror jeg er gravid. Håper!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene går seriøst helt i ett, så jeg har faktisk ikke hatt tid til å kjøpe graviditetstest. Håper på tid i morgen eller onsdag. Mensen har vært utrolig ustabil, så derfor prøver jeg ikke håpe for mye, men den pleier heller komme før tiden enn over -og nå er jeg fem dager over. Puppene føles som store vannmeloner (psykisk fordi jeg håper på graviditet?), og har vært ømme i 2-3 uker. Har en del små mensensmerter, uten at den kommer, så vet ikke hva det skulle bety. Kviseeksplosjon! Hadde det med nummer en..

Vel, mannen min tør ikke tro noe som helst, og kan ikke snakke med noen om dette enda. Kjenner håpet stiger for hver dag, og det hadde vært helt midt i blinken!

Måtte bare dele gleden, spenningen og tankene. Nå må jeg få tak i testen!!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser fingrene...håpe håpe:)

Og gratulerer på forskudd:)

Skrevet

Ååå!:D Kjenner den følelsen ja!:) Kryssar fingrane for deg!:):)

Ps. om du trur du ikkje kjeme til å rekke å stikke innom apoteket, så kan du kjøpe på www.billige-tester.no. Dei har rast levering (2-4dagar).

Tvitvi!:D

Skrevet

Takk for tips! Det ante jeg faktisk ikke! Har du også ønske for å få en liten mage, altså? Da krysser jeg fingrene for deg også, i tilfellet! :o)

Skrevet

Spennende! Er bare 3 mnd siden jeg selv fant ut jeg var gravid, kort tid etter forrige fødsel.

Lykke til med testinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...